Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op oktober 08, 2013, 20:11:06
Doe maar niet, Administrator én hoofd forumvervuiler is al teveel van het goede..  l0l
Kusje
Ik behartig alleen de belangen van de supporters die :koffie drinken. Dus net zoals de supporters die onderweg een biertje willen drinken, wil ik een koffiepauze :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2013, 19:25:19
Ik word straks voorzitter van de derde Supportersvereniging, de Koffieleuten  :zweep
Thermoskannen verboden :devil

De Koffieleuten Vereniging (DKV): lijkt me geen goed plan 8P
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Daddy T. op oktober 08, 2013, 20:11:06
Doe maar niet, Administrator én hoofd forumvervuiler is al teveel van het goede..  l0l

:devil _O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2013, 22:33:10
De Koffieleuten Vereniging (DKV): lijkt me geen goed plan 8P
Daarom vervalt het woord Vereniging. Waarschijnlijk wordt het SKL, Stichting KoffieLeuten 8P


Marc S

Wist verder niet waar ik dit moest plaatsten, vind het wel humor.


http://www.theguardian.com/football/gallery/2013/oct/10/football-kits-weird-horrendous-in-pictures#/?picture=419511229&index=5

Plaatst 6 is dkv, met ons prachtige antifries spandoek er achter xD