Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Zo vanavond nog even de digitale versie van "Comedy Capers" doorgebladerd... Wat blijven ze ook een zelfverheerlijkend stelletje inteeltsletjes. Het Volledam van het noorden..
En maar tegen zichzelf blijven roepen dat wij een stel werkloze tokkies zijn die amper hun basisschool hebben afgemaakt..

Nou stakkers... Ik neem straks nog snel even een half kratje brouwmeester, gooi mijn neus nog een keer vol en ga dan rond een uur of 5 lekker gestrekt om morgen rond 3 uur maar weer eens op te staan, wachtend op mijn uitkering...
Doe jij intussen even de groeten aan je grote broer papa voordat je weer op je zusje kruipt? Enneh wel de mooie sokjes aanhouden, dan wordt je zoontje in ieder geval niet je neefje :devil

Ben blij dat ik af en toe nog iemand van dat volk tegenkom die wel enigszins normaal kan reageren.

Clint

Dokkie, het is niets anders dan ongedierte. Het komt op bepaalde momenten naar boven. Op mijn werk zie je ze maanden niet, winnen ze van ons, staan ze allemaal vooraan op maandagmorgen. Heb ze allemaal stuk voor stuk de deur weer uitgeveegd. Want dat doe je met ongedierte.

Clint

Citaat van: Unknown op oktober 02, 2013, 19:10:25
En lukoki. Mocht je weer in het hol van de leeuw zo'n belangrijke goal maken, hou dan die turnvoorstelling maar achterwege en loop naar het uitvak om de goal even met ons te vieren.

Wat is er nu mooier inderdaad. Het vieren met je supporters of een uitvoering van een individuele dubbele flik-flak met achterwaartse salto?

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op oktober 02, 2013, 22:54:05
Zo vanavond nog even de digitale versie van "Comedy Capers" doorgebladerd... Wat blijven ze ook een zelfverheerlijkend stelletje inteeltsletjes. Het Volledam van het noorden..
En maar tegen zichzelf blijven roepen dat wij een stel werkloze tokkies zijn die amper hun basisschool hebben afgemaakt..

Nou stakkers... Ik neem straks nog snel even een half kratje brouwmeester, gooi mijn neus nog een keer vol en ga dan rond een uur of 5 lekker gestrekt om morgen rond 3 uur maar weer eens op te staan, wachtend op mijn uitkering...
Doe jij intussen even de groeten aan je grote broer papa voordat je weer op je zusje kruipt? Enneh wel de mooie sokjes aanhouden, dan wordt je zoontje in ieder geval niet je neefje :devil

Ben blij dat ik af en toe nog iemand van dat volk tegenkom die wel enigszins normaal kan reageren.

Haha  :_schater Stapeltje Anti-fries stickers mee nemen kerel. Leef je uit  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: clint op oktober 03, 2013, 07:28:30
Dokkie, het is niets anders dan ongedierte. Het komt op bepaalde momenten naar boven. Op mijn werk zie je ze maanden niet, winnen ze van ons, staan ze allemaal vooraan op maandagmorgen. Heb ze allemaal stuk voor stuk de deur weer uitgeveegd. Want dat doe je met ongedierte.

Ik had er zelfs 1 bij die met droge ogen beweerde dat DKV alleen maar sfeer had en wij een klein beetje voor de wedstrijd.  :_schater Niet te geloven die gasten. Oh ja en ze waren voetballend de betere :?. Met zulke gasten kun je ook gewoon geen discussie aangaan.  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: 666 op oktober 03, 2013, 08:29:21
Ik had er zelfs 1 bij die met droge ogen beweerde dat DKV alleen maar sfeer had en wij een klein beetje voor de wedstrijd.  :_schater Niet te geloven die gasten. Oh ja en ze waren voetballend de betere :?. Met zulke gasten kun je ook gewoon geen discussie aangaan.  :R

:O En dan zaten ze waarschijnlijk ook nog voor de TV. Het zijn echte kneuzen allemaal.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 08:32:17
:O En dan zaten ze waarschijnlijk ook nog voor de TV. Het zijn echte kneuzen allemaal.

Ik zal je vertellen, hij staat ook nog in die gecreƫerde voederbak.. :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: 666 op oktober 03, 2013, 08:42:59
Ik zal je vertellen, hij staat ook nog in die gecreƫerde voederbak.. :_schater

Had die zeker geel blauwe oordoppen in  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 08:44:15
Had die zeker geel blauwe oordoppen in  ;)

Wel gele oormerken.. telt dat ook  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

misideoldskool

Lijkt me een goed plan om op dit topic een slot te gooien we hebben het weer gehad en dat stelletje geitenneukers heeft hier al meer dan genoeg aandacht gehad! Op naar morgen tegen twente!

Dokkumer

Citaat van: misideoldskool op oktober 03, 2013, 14:24:56
Lijkt me een goed plan om op dit topic een slot te gooien we hebben het weer gehad en dat stelletje geitenneukers heeft hier al meer dan genoeg aandacht gehad! Op naar morgen tegen twente!
Geitenneukers komen ook uit dkv. Drieduizend Kilometer Verderop :devil

speculeter

Dokkumer...genoeg geluld over dkv.
zullen we er een slotje op gooien?

gewoon een fan

Citaat van: clint op oktober 03, 2013, 07:28:30
Heb ze allemaal stuk voor stuk de deur weer uitgeveegd. Want dat doe je met ongedierte.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Volgens mij kun je beter ongedierte verdelgen, is dat de volgende keer niet een optie?  :proost

lunnie

Nog ff 1tje die ik tegen kwam, wat een stumpers, ze denken allemaal dat Cambuur er weer uit vliegt dit jaar.

http://www.youtube.com/watch?v=WqLdq4hCHkU

kickandrush

Citaat van: lunnie op oktober 04, 2013, 11:43:37
Nog ff 1tje die ik tegen kwam, wat een stumpers, ze denken allemaal dat Cambuur er weer uit vliegt dit jaar.

http://www.youtube.com/watch?v=WqLdq4hCHkU

Laat ze dat maar lekker denken, kan er niet wakker van liggen. Mooier vindt ik het verschil tussen de belevenis van sfeer. Als iedereen in dkv een stukje plastic omhoog houdt spreken ze daar over een mooie sfeer  :_schater :_schater