Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Zegt hij nou na 23 seconden "je bent vanaf het moment dat we kampioen zijn"?
Stiekeme supporter is het

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: kgscc op oktober 04, 2013, 12:52:31
Zegt hij nou na 23 seconden "je bent vanaf het moment dat we kampioen zijn"?
Stiekeme supporter is het

Klopt, dat is nou een echte klassieke Freudiaanse verspreking  |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

misideoldskool

WTF zag net een filmpje over een ontmoeting tussen de voorzitter van NN en KVC werd er misselijk van! Wat voor een dwaas is dit?!Deze Kees is jaren weggeweest bij cambuur maar toen zn vrouw besloot om een boek te schrijven over cambuur moest hij ook maar weer eens bij cambuur kijken..En dan doodleuk met die mongool van NN in 1 ruimte zitten die ook nog eens in lwd woont! En dat moet cambuur vertegenwoordigen?! l0l :(

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Citaat van: misideoldskool op oktober 04, 2013, 13:36:55
WTF zag net een filmpje over een ontmoeting tussen de voorzitter van NN en KVC werd er misselijk van! Wat voor een dwaas is dit?!Deze Kees is jaren weggeweest bij cambuur maar toen zn vrouw besloot om een boek te schrijven over cambuur moest hij ook maar weer eens bij cambuur kijken..En dan doodleuk met die mongool van NN in 1 ruimte zitten die ook nog eens in lwd woont! En dat moet cambuur vertegenwoordigen?! l0l :(

Onze Kees had andere plannen tijdens de wedstrijd tegen dkv, ook wel typisch. Anderen wachtten er 13 jaar op, hij gaat lekker op vakantie naar Schotland.

Clint


brambo3004

#2001
Citaat van: clint op oktober 07, 2013, 07:52:57
Opruier.

Wat jij wil joh, maar het zegt mij genoeg over de prioriteiten van de voorzitter van de officiële supportersvereniging :R

pvanbuijtene


sunderland

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 07, 2013, 13:28:44
Niet alles draait om voetbal :proost
oh nee .Het moet wel verdomd belangerijk geweest zijn

misideoldskool

Wat ik al zei een dikke pannenlap en een schande dat deze slappeling ons als supporters moet vertegenwoordigen! :rodekaart

Destroyer

Allemaal veel te matjes en politiek correct. Liepen ze ook nog hand in hand weg?  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Ik ben en blijf de volgende mening toegedaan..

Dat de besturen redelijk tot goed met elkaar overweg kunnen vind ik allemaal best. Maar dat de voorzitters van de SUPPORTERSverenigingen zo liefjes tegen elkaar doen.. NEE, dat mag allemaal best een stuk scherper en feller. Ik zag niet een sprankje van de rivaliteit terug die tussen de clubs heerst.

humpiie


Dokkumer

Ik word straks voorzitter van de derde Supportersvereniging, de Koffieleuten  :zweep
Thermoskannen verboden :devil

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2013, 19:25:19
Ik word straks voorzitter van de derde Supportersvereniging, de Koffieleuten  :zweep
Thermoskannen verboden :devil

Doe maar niet, Administrator én hoofd forumvervuiler is al teveel van het goede..  l0l
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!