Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Aparte wedstrijd hoor.
Eerste 20 minuten word je weggespeeld
Dan twee mooie doelpunten.
Tweede helft sta je veel compacter en hoger op veld.
Van Mullem/Souren stond erg goed op middenveld.
Vond Diemers vandaag ?rg zwak
Maar dat mag ook wel eens ??n keertje

ChantiSCC

Den Haag droeftoeters! Ons hele bus is gesloopt lekker man  :thumbsup

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 22:55:47
dat is wel makkelijk want hij had gelijk op dat moment. Het was 25 min onthutsend
ik gaf ook aan dat het beroerd was, maar dat zegt niks over de PO.

Als wij 3e eindigen hoe slecht zijn die anderen dan?

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op mei 02, 2025, 23:06:08
Den Haag droeftoeters! Ons hele bus is gesloopt lekker man  :thumbsup
ramen eruit ..

Bankzitter

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 22:57:38
Ard zei maandag dat de spits positie ons de promotie heeft gekost. Helemaal eens

Dure les.
Hopelijk betekent dit dat ze een volgende keer niet meer vlak voor de transfer deadline een bepalende speler laten gaan (bijv. Jansen).

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op mei 02, 2025, 23:06:08
Den Haag droeftoeters! Ons hele bus is gesloopt lekker man  :thumbsup

Spelers of supporters bus
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 02, 2025, 21:15:33
Ja.. laten we de beste speler van de KKD ook maar vervangen, die kan er ook niks van?.

Dat is hij zeker niet (ja in VI ranking).
Diemers gaat weg als we niet promoveren toch?
Dan zou ik graag een type Maulun zien op zijn plek.
Iemand die niet loopt met de bal en constant kapt en draait en iemand die een speler voor de goal kan zetten.
Idealiter speelt je met een controleur(Souren), creatieve middenvelder en lopende/diepgaande/scorende middenvelder.
Als Diemers blijft moet je echt gaan kijken hoe je de 3e positie invult.

zeewolde

Citaat van: AL op mei 02, 2025, 23:49:36
Dat is hij zeker niet (ja in VI ranking).
Diemers gaat weg als we niet promoveren toch?
Dan zou ik graag een type Maulun zien op zijn plek.
Iemand die niet loopt met de bal en constant kapt en draait en iemand die een speler voor de goal kan zetten.
Idealiter speelt je met een controleur(Souren), creatieve middenvelder en lopende/diepgaande/scorende middenvelder.
Als Diemers blijft moet je echt gaan kijken hoe je de 3e positie invult.
je kunt het wel anders zien  maar iedere trainer zal hem blind laten tekenen. Duidelijk 1 van de 5 beste spelers uit de kkd.

okkele

ik hoopte op deze site nog even te vinden wie er slecht speelde, wie "niet de veters mag strikken" van sandor, of deze club wel promoveren moet, waarom ik mijn sk zeker niet verlengen moet maar helaas.....niks van dit alles te vinden, enkel positiviteit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969


666

Lekker hoor 3e, had ik na het begin van het seizoen niet gedacht.. wat ik wel vreemd vind is dat we de laatste weken slecht aan de wedstrijd beginnen en dat we dat pas in de rust kunnen omzetten. We hadden gisteren genoeg ervaring in het veld rondlopen om dit in de 1e helft aan te passen... gelukkig kwam het goed, maar we moeten straks wel scherp zijn vanaf het begin in de nacompetitie. Nu al zin in  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Citaat van: AL op mei 02, 2025, 23:49:36
Dat is hij zeker niet (ja in VI ranking).
Diemers gaat weg als we niet promoveren toch?
Dan zou ik graag een type Maulun zien op zijn plek.
Iemand die niet loopt met de bal en constant kapt en draait en iemand die een speler voor de goal kan zetten.
Idealiter speelt je met een controleur(Souren), creatieve middenvelder en lopende/diepgaande/scorende middenvelder.
Als Diemers blijft moet je echt gaan kijken hoe je de 3e positie invult.

Diemers kwam er laat bij. Als het team om Diemers wordt gebouwd en je biedt een langer contract, dan zie ik hem ook in de KKD wel blijven.
Diemers en De Jong willen allebei heel erg graag nog een keer promoveren met Cambuur en zien ook wel dat het ook kan nu of volgend seizoen.

Huizen

Citaat van: okkele op mei 03, 2025, 02:33:24
ik hoopte op deze site nog even te vinden wie er slecht speelde, wie "niet de veters mag strikken" van sandor, of deze club wel promoveren moet, waarom ik mijn sk zeker niet verlengen moet maar helaas.....niks van dit alles te vinden, enkel positiviteit.

De KKD teams zijn dit jaar allemaal enorm in de middelmaat. Het is dat je wint en een spectaculaire wedstrijd ziet maar eigenlijk hebben al deze teams niks in de Eredivisie te zoeken op basis van dit niveau. Cambuur speelde ook erg matig. Zoveel dingen die mis gaan en die 110% kans van ADO op de paal direct naar onze goal. En zo kan je aan beide kanten nog tig momenten opnoemen. Maar goed, kijk naar de reacties van bijv. ADO fans onder hun eigen posts en daar is de negativiteit nog een tikkeltje erger.

Wederom genoten van het uitvak gisteren. Gaat nog een gekke en leuke playoffs worden (zoals altijd)  |:)

Lore

Citaat van: wiekie1969 op mei 02, 2025, 21:30:25
Het begint met realisme.

En is dan realisme dat wij tegen alle waarschijnlijke ploegen uit de KKD gewonnen hebben? Misschien zou de verwachtingen hier van de KKD niet helemaal realistisch?

NRG

Was gewoon een belangrijke overwinning gisteren. Vrijdag thuis winnen van MVV en je wordt 3e. Dat betekend in de play offs de eredivisie club ontlopen tot de finale en lekker op vrijdag om 20.00 uur thuis. Een echte uitgesproken favoriet is er denk ik niet, dus er liggen zeker kansen.