Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Prachtig dat door effectief afmaken gisteren de punten konden worden gepakt, maar ik ben al redelijk snel afgehaakt omdat ik het geknoei en apathisch gedoe niet verder wilde aankijken.
Dat in deze fase met slecht veldspel punten worden gepakt is essentieel voor een positieve startpositie in de nc en dikke prima,  maar dit slechte spel is de rode draad in dit seizoen geweest en heb mij daar mateloos aan ge?rgerd.
Ik wil goed en aantrekkelijk voetbal zien en kan wat dat betreft worden bediend door Cambuur O 21, waar spelers gaande het seizoen beter zijn gaan spelen, dit in tegenstelling bij de A selectie.
Wat betreft het resultaat in de eindstand kan ik alleen maar mijn waardering uitspreken, maar wat het voetbal betreft mag ik toch echt hopen dat dit beter zal gaan worden.

sunderland

Citaat van: NRG op mei 03, 2025, 09:13:43
Was gewoon een belangrijke overwinning gisteren. Vrijdag thuis winnen van MVV en je wordt 3e. Dat betekend in de play offs de eredivisie club ontlopen tot de finale en lekker op vrijdag om 20.00 uur thuis. Een echte uitgesproken favoriet is er denk ik niet, dus er liggen zeker kansen.
ik denk toch dat Willem 2 de favoriet is. Ze hebben gewoon de beste spelers wat ook logisch is. Ben blij dat wij weer een goede helft hebben gespeeld waar het ook allemaal goed stond. Denbosch uit was de laatste wedstrijd waar het gewoon prima was .

Galdiano

Gister op de hoofdtribune aanwezig geweest, en rondom ons niet anders dan heel veel lof over Cambuur.
Ado begint vaker de wedstrijd aggresief aldus de supporters, en zijn ook erg kwetsbaar achterin. Maar zakt daarna vaak heel ver weg.
Zelfs na de 0-1 liet Cambuur zich niet gek maken. Je zag vanaf een minuut of 20 dat Cambuur hun eigen spel begon te spelen en rustig rond begon te tikken. Na de 1-1 en zelf na de 2-2 had ik het gevoel dat wij gewoon nog zouden winnen. ADO had echt heel weinig in te brengen.

Souren was de beste man weer op het veld. Zo goed en slim. Versnellen als het moest en af en toe ook even op de rem trappen.

Bij ADO waren ze het unaniem eens dat wij gaan promoveren. De sfeer aan de zijde van ADO was ook meer dan prima, en het uitvak helaas amper kunnen horen ondanks dat we rondom de middellijn zaten.
En wat is die trainer van ADO een gek joh, Danny Buys is er niks bij...  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

#153
Citaat van: sunderland op mei 03, 2025, 09:50:05
ik denk toch dat Willem 2 de favoriet is. Ze hebben gewoon de beste spelers wat ook logisch is. Ben blij dat wij weer een goede helft hebben gespeeld waar het ook allemaal goed stond. Denbosch uit was de laatste wedstrijd waar het gewoon prima was .

Ik denk dat Willem 2 kansloos degradeert, net als de Eredivisie ploegen al jaren doen in de PO's. 2016-2017 was Roda JC de meest recente ploeg die zich handhaafde via de PO. Daarnaast heeft dit Willem 2 maar 2 punten gepakt sinds de winterstop.

Leeuwarden058

Citaat van: Galdiano op mei 03, 2025, 10:26:01
Gister op de hoofdtribune aanwezig geweest, en rondom ons niet anders dan heel veel lof over Cambuur.
Ado begint vaker de wedstrijd aggresief aldus de supporters, en zijn ook erg kwetsbaar achterin. Maar zakt daarna vaak heel ver weg.
Zelfs na de 0-1 liet Cambuur zich niet gek maken. Je zag vanaf een minuut of 20 dat Cambuur hun eigen spel begon te spelen en rustig rond begon te tikken. Na de 1-1 en zelf na de 2-2 had ik het gevoel dat wij gewoon nog zouden winnen. ADO had echt heel weinig in te brengen.

Souren was de beste man weer op het veld. Zo goed en slim. Versnellen als het moest en af en toe ook even op de rem trappen.

Bij ADO waren ze het unaniem eens dat wij gaan promoveren. De sfeer aan de zijde van ADO was ook meer dan prima, en het uitvak helaas amper kunnen horen ondanks dat we rondom de middellijn zaten.
En wat is die trainer van ADO een gek joh, Danny Buys is er niks bij...  :_schater

Mooi hoe het sentiment per forum/club anders kan zijn. Cambuur speelt zekers niet groots, maar komt alleen in de problemen als het zelf slordig is in de opbouw of met het maken van fouten. Verder speelt Cambuur zakelijk en vaak saai, aanvallend is het niet groots, maar derde staan is gewoon knap. Het middenveld en de verdediging zit aardig in elkaar (die laatste vooral als je zelf geen fouten maakt).

Je wint 2x van Excelsior dat samen met Volendam boven de KKD uitspringt. Deze ploegen zijn sterker dan Willem 2 van vorig jaar. Toen stak alleen Groningen imo er ver bovenuit. Ook dit jaar zet Willem 2 de kleurloze lijn door, als je ziet waar zij op bouwen, Bokila en Doodeman, dat zijn echte KKD spelers, waarbij Doodeman voor ons te min was.

Het Cambuur wat promoveerde met Muhren en co was eredivisiewaardig en een elftal wat je bijna nooit meemaakt in de KKD (zoals NEC destijds ook een geweldig team had). Ik zie de play offs, mits Cambuur haar eigen spel speelt en Pauwels in vorm is een heel eind komen. Maar dan moeten we FC Emmen ontlopen (of niet nog een keer dezelfde goals tegen krijgen, want je krijgt over 2 wedstrijden 6x dezelfde goal tegen).

Iets in mij zegt ook dat Rolke wel eens de (cult)held van de play offs kan worden, die is echt gegroeid ten aanzien van het begin van het seizoen.

Galdiano

#155
En Hilterman wil heel graag, maar red het niet helaas.
Die bal in de diepte, totaal geen power en killer instinct, en dan verspeeld hij zo eenvoudig de bal.
(het deed mij denken aan Van Beukering)  ;(
https://youtu.be/xs_tQAIos7I?si=05JzviuDreWXjPzH
Daarnaast nog die bal die hij ineens wil nemen en hopeloos naast schiet.

Een spits die echt fit is, had er 2 extra gemaakt.
Ik hoop van harte dat hij het echt nog laat zien, maar ik denk dat dit ons ook in de playoffs wel eens op kan gaan breken.

Of ze moeten achter de schermen bezig zijn om Afolabi nog een x aantal minuten te laten spelen in de playoffs.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op mei 03, 2025, 10:26:01
Gister op de hoofdtribune aanwezig geweest, en rondom ons niet anders dan heel veel lof over Cambuur.
Ado begint vaker de wedstrijd aggresief aldus de supporters, en zijn ook erg kwetsbaar achterin. Maar zakt daarna vaak heel ver weg.
Zelfs na de 0-1 liet Cambuur zich niet gek maken. Je zag vanaf een minuut of 20 dat Cambuur hun eigen spel begon te spelen en rustig rond begon te tikken. Na de 1-1 en zelf na de 2-2 had ik het gevoel dat wij gewoon nog zouden winnen. ADO had echt heel weinig in te brengen.

Souren was de beste man weer op het veld. Zo goed en slim. Versnellen als het moest en af en toe ook even op de rem trappen.

Bij ADO waren ze het unaniem eens dat wij gaan promoveren. De sfeer aan de zijde van ADO was ook meer dan prima, en het uitvak helaas amper kunnen horen ondanks dat we rondom de middellijn zaten.
En wat is die trainer van ADO een gek joh, Danny Buys is er niks bij...  :_schater

Die Kilo was de best man van het veld vond ik.en de sfeer was prima maar wel ff wat
bussen gemold nog nooit weest daar en zal er ook nooit komen

sunderland

Citaat van: denistel op mei 03, 2025, 13:16:47
Die Kilo was de best man van het veld vond ik.en de sfeer was prima maar wel ff wat
bussen gemold nog nooit weest daar en zal er ook nooit komen
kilo earpels. Die had een beste drive en was idd veel beter dan Vlak

KlinkHamer

Citaat van: denistel op mei 03, 2025, 13:16:47
Die Kilo was de best man van het veld vond ik.en de sfeer was prima maar wel ff wat
bussen gemold nog nooit weest daar en zal er ook nooit komen
Kilo was dat ook al in de thuiswedstrijd.

Delfzijl/Cambuur