Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Volgende week winnen van van MVV en je wordt gewoon 3e. Echt een geweldige prestatie! Waarom heb ik dan toch niet helemaal het gevoel dat het een geweldig seizoen was..

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op mei 02, 2025, 21:47:50
2-4 is klasse. En we binne 3e. Topavond.  :proost
we hebben geen schijn van kans in de PO

Leovardiascc

Citaat van: NRG op mei 02, 2025, 22:07:35
Volgende week winnen van van MVV en je wordt gewoon 3e. Echt een geweldige prestatie! Waarom heb ik dan toch niet helemaal het gevoel dat het een geweldig seizoen was..

Omdat je in het begin op wonderlijke wijze punten laat liggen door tientallen kansen niet afmaakt en daardoor nog hoger had kunnen(moeten?) staan.

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 22:09:49
we hebben geen schijn van kans in de PO
Waarom niet? Uit gelijk spelen of wedstrijden als deze onterecht winnen en dan thuis afmaken? Ik zeg niet dat dat een makkie wordt maar kansloos zijn we echt niet

NRG

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 22:09:49
we hebben geen schijn van kans in de PO

Die mag je even uitleggen..

Noordcambuur

Dik verdiend gewonnen mooi 3e worden en dan tegen Den Bosch.
Gefeliciteerd mannen op naar volgende week :thumbsup

ADO ligt ons wel dit seizoen  :D

zeewolde

Citaat van: NRG op mei 02, 2025, 22:12:33
Die mag je even uitleggen..
kijk 2 pagina's terug naar reactie Wiekie en dan naar de reactie waar ik op reageer ;)

Harry L.

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 20:34:41
:_schater

Kwa kansloze missie viel het gelukkig mee, voor wat betreft het voetbal niet.

denistel

zeer aparte wedstrijd met voor ons een mooie afloop en een 3e plek
nu mvv thuis winnen en je bent 3e nogmaals richting po moet het
scherper zeker het begin van de wedstrijden dat wordt nu niet afgestraft
kan je de wedstrijd kosten,

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: NRG op mei 02, 2025, 22:12:33
Die mag je even uitleggen..
Zal ik voor hem doen, hij reageerd op Wieksen zn negatieviteit, en doet dat net zo negi. Meent daar niks van dus....
Mensen leer je mede forumgangers toch een beetje kennen......
Niks tegen Wiek hoor, gouden Cambuurman. Maar meestal van niks tot feest. So be it. Respect naar alle Cambuurmensen, we zijn allemaal anders.
Gefeliciteerd iedereen, op naar MVV.

Trainert!

Zeer mooie en knappe overwinning!


ik blijf erbij dat er dit seizoen veel meer in had gezeten. Laten we hopen dat het geluk in de po aan onze zijde is


Drumfather SCC

Zag ook een spandoek in het uitvak met de tekst ''Stay Strong Gregg''

Is er iets met Berhalter?

OT; Gefeliciteerd allen en op naar de PO!

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 02, 2025, 22:02:33
Toeval of tactisch goed gezien van de TS? :devil :devil
combi. Soms gaat dat zo in het voetbal dat het opeens goed kan uitpakken. Souren en Zorro beetje naast elkaar.

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2025, 22:14:17
kijk 2 pagina's terug naar reactie Wiekie en dan naar de reactie waar ik op reageer ;)
dat is wel makkelijk want hij had gelijk op dat moment. Het was 25 min onthutsend

sunderland

Citaat van: Trainert! op mei 02, 2025, 22:24:57
Zeer mooie en knappe overwinning!


ik blijf erbij dat er dit seizoen veel meer in had gezeten. Laten we hopen dat het geluk in de po aan onze zijde is
Ard zei maandag dat de spits positie ons de promotie heeft gekost. Helemaal eens