Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sportcast

Gestart door PePe, maart 04, 2025, 14:42:35

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Specuveter op mei 20, 2025, 16:19:08
Staat weldegelijk in hun beleidsplan
Ik hoop dat er gewoon een goede trainer komt, jong of wat ouder dat maakt niet uit. Met alleen jonge mensen ga je het ook niet redden. Een combi is meest ideale.

Gasgeve

Citaat van: Johan-12 op mei 20, 2025, 16:32:15
Ik hoop dat er gewoon een goede trainer komt, jong of wat ouder dat maakt niet uit. Met alleen jonge mensen ga je het ook niet redden. Een combi is meest ideale.
Met Reinsma heb je ook al een jonge trainer. Lijkt me niet handig om weer 2 onervaren trainers naast Henk te zetten.

Specuveter

Vandaag een telefonisch moment met Lambooy in de sportcast
Ben benieuwd wat hij(niet) te zeggen heeft.

Arno A

Citaat van: Specuveter op juni 02, 2025, 16:02:55
Vandaag een telefonisch moment met Lambooy in de sportcast
Ben benieuwd wat hij(niet) te zeggen heeft.

positief toch ? Als het telefonisch is , is hij vast in Noord-Brabant! Spelers van Willem II en RKC en Den Bosch etc. vastleggen .
En hij werkt dag en nacht. Want Brabantse Nachten Zijn Lang.  :_schater.


PePe

Wie interreseerd het Indonesi? item Johny en Ronnie nu eigenlijk? Slaat nergens op Omrop!!

Scc0511

Net de podcast Hertenkamp gehoord, man ik viel bijna in slaap. Wat vinden jullie dr van?

Galdiano

Citaat van: Scc0511 op augustus 18, 2025, 20:32:11
Net de podcast Hertenkamp gehoord, man ik viel bijna in slaap. Wat vinden jullie dr van?

Met Van der Weij zat er wel wat meer power in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Scc0511 op augustus 18, 2025, 20:32:11
Net de podcast Hertenkamp gehoord, man ik viel bijna in slaap. Wat vinden jullie dr van?

Was het weer met Van Rijswijk? Ik moest vorige week nog wel even aan hem wennen ja.


Scc0511

Citaat van: Lore op augustus 18, 2025, 20:33:22
Was het weer met Van Rijswijk? Ik moest vorige week nog wel even aan hem wennen ja.

Dacht het wel. Het luistert niet echt lekker weg ofzo. Weinig emotie. Had Rene vd Weij toch liever.

Sakas

Ik heb deze nu twee keer niet uitgeluisterd, als dat niet veranderd sla ik die wel over de komende tijd!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Specuveter

Het praten over Cambuur luister ik altijd
En de onzin praat zoals Bali en DKV spoel ik lekker door
Sportcast komt zelfde avond ook op You Tube dus dan kun je doorspoelen!

KlinkHamer

Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 20:33:04
Met Van der Weij zat er wel wat meer power in.
2de keer met Rene had meer vaart, mag wel graag naar hem luisteren, is geen domme jongen.
Wat ik wel lekker vind is dat hij minder als trainert praat en het meer om de spelers gaat.

mark1989

Citaat van: Scc0511 op augustus 18, 2025, 20:32:11
Net de podcast Hertenkamp gehoord, man ik viel bijna in slaap. Wat vinden jullie dr van?

Ik vind het helemaal niks. Niveau is bedroevend. Leuke vent die Rene van Rijswijk. Maar niet geschikt om analyses te geven.
De bedoeling van de podcast was altijd om de afgelopen wedstrijd te analyseren en komende tegenstander.
Ik mis de analyses van Rene van der Weij. 

Bankzitter

Eens, maar zo goed als vd Wey ga je niet snel vinden.
v Rijswijk lijkt me ook iets te aardig om echt kritisch te zijn.

PePe

Ren? vd Wey spreekt als een trainer met tactiek,  en Ren? v Rijswijk spreekt als een speler. Persoonlijk luister ook ik liever naar vd Wey.