Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sportcast

Gestart door PePe, maart 04, 2025, 14:42:35

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 14, 2025, 12:58:36
Toevallig een keertje gekeken en vond het inderdaad onbtzettend leuk, maar is niet elke keer dit niveau, begrijp ik?
Hangt er vaak van af wie de gast is...
Nu ging het de hele uitzending over Cambuur
Je hebt ook wel eens gasten dat het bijna alleen over DKV gaat.
Dan is het minder leuk
Gelukkig kun je dan doorspoelen
Letterlijk ?n figuurlijk  :_schater

PePe

De Graaf morgen bij de Sportcast, stand van zaken: Financi?n ? Transfer window ?

Poetser

Citaat van: PePe op december 14, 2025, 16:40:00
De Graaf morgen bij de Sportcast, stand van zaken: Financi?n ? Transfer window ?

Ja.

Arno A

Nu het Kooi Stadion af is, staat Cambuur voor een nieuwe fase. Daar moet binnen de club wel goed over worden nagedacht, vindt De Graaf. "Waar willen we naartoe? En hoe gaan we dat invullen?"
"Het moment komt eraan dat we daar over nadenken. Er staat een geweldig stadion; vroeg of laat zullen we promoveren. En dan? Intern hebben we wel eens geroepen dat we eigenlijk moeten toegroeien naar Europees voetbal. Ik zeg niet dat je dat haalt, maar je moet de lat er neerleggen."


Altijd goed gezonde ambitie!

Noordcambuur

Roelof die was ook ff boos in Sportcast :( :(

Marc S

Citaat van: Noordcambuur op december 31, 2025, 20:39:49
Roelof die was ook ff boos in Sportcast :( :(

Die man is zo ongelovelijk zuur haha.

Klaasre1974

Zou Roelof een hekel aan Cambuur hebben?

Marc S

Citaat van: Klaasre1974 op december 31, 2025, 20:53:33
Zou Roelof een hekel aan Cambuur hebben?

Is de paus katholiek?  :_schater

Specuveter

Vreselijke irritante kerel :R

Noordcambuur

Citaat van: Klaasre1974 op december 31, 2025, 20:53:33
Zou Roelof een hekel aan Cambuur hebben?
haha  :_schater :_schater geweldig die man gunt Cambuur ook helemaal niks wat haat hij Cambuur??

Marc S

Het was net een dwarse peuter die geen zin had om het spelletje mee te spelen

PePe

Citaat van: Specuveter op januari 01, 2026, 09:16:15
Vreselijke irritante kerel :R

Hij beseft niet, dat hij als journalist eigenlijk objectief hoort te zijn.
Hij krijgt het volgend jaar moeilijk.   |:)

Johan-12

Citaat van: PePe op januari 01, 2026, 15:23:44
Hij beseft niet, dat hij als journalist eigenlijk objectief hoort te zijn.
Hij krijgt het volgend jaar moeilijk.   |:)
Dat is het probleem, er zijn (bijna) geen objectieve journalisten meer.
Anders krijgen ze ook geen nieuwtjes of leuke verhalen.
Niet voor niks dat die nieuwe gast bij OF tegenwoordig net zo poeslief is als Andor, met die vervelende quiz vraagjes.. Dat was na Dordrecht uit iets anders  :zweep :zweep

Roelof de Vries  is gewoon een supporter. Gaf laatst ook aan dat hij in verleden in uitvak stond. En dat merk je aan alles. Daarom blijft hij een supporter die journalist is geworden.

upweer

Citaat van: Johan-12 op januari 01, 2026, 15:43:15
Dat is het probleem, er zijn (bijna) geen objectieve journalisten meer.
Anders krijgen ze ook geen nieuwtjes of leuke verhalen.
Niet voor niks dat die nieuwe gast bij OF tegenwoordig net zo poeslief is als Andor, met die vervelende quiz vraagjes.. Dat was na Dordrecht uit iets anders  :zweep :zweep

Roelof de Vries  is gewoon een supporter. Gaf laatst ook aan dat hij in verleden in uitvak stond. En dat merk je aan alles. Daarom blijft hij een supporter die journalist is geworden.

Laten we op dit forum stoppen over de dkv supporter?
Genoeg andere dingen om over te praten

PePe

Vanavond nog een PRIMEUR in de Sportcast? (Nieuwe trainer?)