Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sportcast

Gestart door PePe, maart 04, 2025, 14:42:35

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Is ook lastig om V.d. Weij op te volgen.
Als Jonathan slim is pakt hij af en toe een tactisch genius erbij om wat meer de diepte in te gaan.

Rene van Rijswijk overigens een topper van een vent. Blijf trouw aan zowel de Sportcast als het Hertenkamp op maandag  |:)

Oud Cambuur

Vandaag Henk de Jong te gast in de Sportcast

PePe

Gisteren Lambooij in de Sportcast.  Roelof de Vries had weer goede idee?n,  om de beste spelers van Cambuur naar DKV te halen? Donder op man  l8l

hobbes

Citaat van: PePe op oktober 07, 2025, 09:56:15
Gisteren Lambooij in de Sportcast.  Roelof de Vries had weer goede idee?n,  om de beste spelers van Cambuur naar DKV te halen? Donder op man  l8l

Die kunnen ze toch niet betalen

Specuveter

Wat heb ik een hekel aan die man.
Nu ook weer proberen de boel op te stoken wat betreft Nederlandse Vlag.
Gelukkig werd hij vrij snel afgekapt.
Mag graag even luisteren naar de podcast maar die DKV er mag wel even jaartje op vakantie
Volgende week is Sandor trouwens te gast.

Noordcambuur

Die Roelof de Vries haat Cambuur dat kun je in ?lles opmaken vies en eng mannetje?

Yellow Army

De sportcast kijkt en luistert prima weg totdat die Roelof aan het woord komt. Dan spoel ik steevast vooruit. Moralistisch verheven walg
Area 58

Dreet

Ik had een keer de Sportcast aan staan. Mijn dochter luisterde toevallig ook mee. Er kwam een fragment van Roelof de Vries voorbij waarin hij met hese en overslaande  stem commentaar gaf bij een goal van dkv. Mijn dochter vroeg wie deze idioot met die rare stem was......
En toch: los van zijn wokegelul vind ik hem wel de beste journalist van de Sportcast. Hij is tenminste kritisch en vraagt door.

PePe

Is niet objectief,  daar is de rest beter in.

Poetser

Ojee, een die-hard hveen fan die een hekel aan Cambuur heeft. Stop de persen.

Specuveter

Wat ??n verademing om Sandor over voetbal te horen praten.
Heeft er een geweldige kijk op!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 14, 2025, 10:16:12
Wat ??n verademing om Sandor over voetbal te horen praten.
Heeft er een geweldige kijk op!
die naast hem zat ben ik wel ff klaar ?..die boer zat ook nog in ons stadion afgelopen zaterdag 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op oktober 14, 2025, 10:16:12
Wat ??n verademing om Sandor over voetbal te horen praten.
Heeft er een geweldige kijk op!

Toevallig een keertje gekeken en vond het inderdaad onbtzettend leuk, maar is niet elke keer dit niveau, begrijp ik?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op oktober 14, 2025, 12:41:05
die naast hem zat ben ik wel ff klaar ?..die boer zat ook nog in ons stadion afgelopen zaterdag 8P

Hij wilde ook eens leuk voetbal zien (Ferrah).

Noordcambuur