Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur

Gestart door Arno A, maart 02, 2025, 10:22:10

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Kijk ook even ons doelsaldo (47-27 / +20) .

Scorend vermogen iets minder dan de concurrentie, maar dat wordt steeds beter (Hilterman komt nog los).
Maar vooral goals tegen (27 in 29 wedstrijden) is fantastisch. Dat geeft veel vertrouwen.

Natuurlijk nu wedstrijd voor wedstrijd benaderen,  maar 9 keer winnen is echt niet onmogelijk en dat betekent automatisch dat je ADO en Dordrecht ook voorbij bent. Denk dat de spelers er nu echt in gaan geloven.

En Henk is de ideale trainer in dit soort beslissende fases... die weet precies hoe met de druk om te gaan en op het juiste moment te pieken.

Noordcambuur

Bankzitter je gaat toch niet denken dat we de laatste 9 wedstrijden gaan winnen 8P

Bankzitter

Jij hoeft het ook niet in te geloven, als Henk de spelers er maar in laat geloven ;)

Bernardo

Geloof ik ook niet nee, maar ADO gaat ook niet alles winnen. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken. We zijn na de winterstop wel heel stabiel, pas 1x verloren. Vrees alleen dat die punten tegen Oss thuis wel eens hele dure punten kunnen zijn geweest

Cambuur Groningen

Je kunt ook stellen dat we juist een heel mooi programma hebben. Veel voetballende ploegen waar we ruimte tegen krijgen. Iedere wedstrijd 2 keer scoren en met onze gemiddeld minder dan 1 tegengoal per wedstrijd kom je een heel eind

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op maart 08, 2025, 08:54:21
Geloof ik ook niet nee, maar ADO gaat ook niet alles winnen. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken. We zijn na de winterstop wel heel stabiel, pas 1x verloren. Vrees alleen dat die punten tegen Oss thuis wel eens hele dure punten kunnen zijn geweest
nou niet alleen tegen Oss jong Ajax en AZ?..

James

Je zal tegen je directe concurrenten niet moeten verliezen en eigenlijk moeten winnen en je wordt volgens mij 2e of 3e. Verdedigend staat het goed. Je krijgt weinig kansen doordat we nog niet echt een vaste en fitte spits hebben. Dit gedeelte kan alleen maar beter worden, alle vertrouwen in. Betere tegenstanders gaat voor ruimte zorgen en hier weet Cambuur wel raad mee. Tegenstander die een muur optrekt voetbalt Cambuur niet doorheen omdat de centrale verdedigers voetballend handelingssnelheid tekort komen. Je hebt twee opkomende backs, hopelijk gaat dat wat opleveren. Voordeel met een spits is dat je tegen een verdedigend blok nu de bal voor de pot kan gooien. 6x winnen moet mogelijk zijn. Cambuur geeft verdedigend soms echt wel behoorlijke ruimte weg maar de tegenstandster is te matig om dit af te straffen zoals gisteren een vier tegen twee situatie waarbij de bal zo door Den Bosch verspeelt wordt. Er zijn volgens mij maar vier ploegen die enigszins kunnen voetballen en die ruimtes af kunnen straffen en dat zijn Dordrecht, Volendam, Excelsior en Telstar.

mark1989

ADO krijgt wel een lastige wedstrijd tegen jong AZ hoop ik.
En Cambuur is op dit moment heel moeilijk te verslaan. Eerst maandag maar punten pakken dan gaan we over Dordrecht heen. Dat zou echt geweldig zijn.

Specuveter

Doorborduren op wat Telstar deed tegen Dordrecht gisteren
Telstar had de backs h??l "hoog" staan en daar kon Dordrecht niks mee.

Huizen

Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 16:58:04
Doorborduren op wat Telstar deed tegen Dordrecht gisteren
Telstar had de backs h??l "hoog" staan en daar kon Dordrecht niks mee.

Galvez komt eraan!! Ziet er goed uit  _O_

Cambuur LWD

Wij gaan voor de verandering met grote groep kinderen op Zuid.

Vraag: Kan je vanaf Holland Casino parkeerplaats zo naar Zuid toe of moet je helemaal om het FEC heen, Noordtribune, Westtribune en dan naar Zuid?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:26:45
Wij gaan voor de verandering met grote groep kinderen op Zuid.

Vraag: Kan je vanaf Holland Casino parkeerplaats zo naar Zuid toe of moet je helemaal om het FEC heen, Noordtribune, Westtribune en dan naar Zuid?

Je moet inderdaad voor de westtribune langs naar Zuid
Henk, held, bedankt

diekhuzen

Citaat van: James op maart 08, 2025, 09:32:11
Je zal tegen je directe concurrenten niet moeten verliezen en eigenlijk moeten winnen en je wordt volgens mij 2e of 3e. Verdedigend staat het goed. Je krijgt weinig kansen doordat we nog niet echt een vaste en fitte spits hebben. Dit gedeelte kan alleen maar beter worden, alle vertrouwen in. Betere tegenstanders gaat voor ruimte zorgen en hier weet Cambuur wel raad mee. Tegenstander die een muur optrekt voetbalt Cambuur niet doorheen omdat de centrale verdedigers voetballend handelingssnelheid tekort komen. Je hebt twee opkomende backs, hopelijk gaat dat wat opleveren. Voordeel met een spits is dat je tegen een verdedigend blok nu de bal voor de pot kan gooien. 6x winnen moet mogelijk zijn. Cambuur geeft verdedigend soms echt wel behoorlijke ruimte weg maar de tegenstandster is te matig om dit af te straffen zoals gisteren een vier tegen twee situatie waarbij de bal zo door Den Bosch verspeelt wordt. Er zijn volgens mij maar vier ploegen die enigszins kunnen voetballen en die ruimtes af kunnen straffen en dat zijn Dordrecht, Volendam, Excelsior en Telstar.

Helemaal mee eens!

Cambuur LWD

Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?

Galdiano

Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?

Nee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets