Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur

Gestart door Arno A, maart 02, 2025, 10:22:10

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur LWD


PePe

Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?

Het is een drama, dat je niet via een logische korte weg, bij je ingang kunt komen.

Specuveter

Op zulke logistieke zaken valt nog veel winst te halen.
Ook op bijvoorbeeld het nog steeds een half uur voor Oost 1 staan om binnen te kunnen komen.

sunderland

Wat must oek op oost. Vreemd dat Noord veel sneller gaat. 5 minuten bist een heel eind

Specuveter

Citaat van: sunderland op maart 09, 2025, 12:12:56
Wat must oek op oost. Vreemd dat Noord veel sneller gaat. 5 minuten bist een heel eind
zal jij mij even bepalen waar ik ga zitten?? :_schater

michello

Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 11:54:07
Op zulke logistieke zaken valt nog veel winst te halen.
Ook op bijvoorbeeld het nog steeds een half uur voor Oost 1 staan om binnen te kunnen komen.

Half uur? Veel minder lang. Hooguit 15 minuten, maar ik ben de laatste keren binnen 10 min binnen gekomen.

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 12:48:51
zal jij mij even bepalen waar ik ga zitten?? :_schater
ja dat bepaal ik.  :zweep Was een geintje juh. Wil alleen aangeven dat het bij noord niet zo is. Laatste tijd ben ik op het nippertje en dan ben ik sowieso binnen 5 minuten binnen

sunderland

Dord is misschien wel de best voetballende ploeg. Je moet niet weer sloom beginnen wat wij heel vaak doen in thuis wedstrijden. Er ontstaat ook iets bij ons dus verwacht sowieso 3 punten.

Vlampiep

#38
Citaat van: michello op maart 09, 2025, 14:35:32
Half uur? Veel minder lang. Hooguit 15 minuten, maar ik ben de laatste keren binnen 10 min binnen gekomen.
We kunnen wel stellen dat een stelletje zultkoppen de logistieke looprichtingen hebben bepaald. Voor mij en vele anderen is het stront vervelend dat we dat onnodige stuk moeten lopen, maar dat kunnen we wel. De supporters die veel minder mobiel zijn  worden iedere keer voor vervelende dillema's gesteld wat betreft halen en brengen, omdat ze het stuk vanaf de parkeerplaatsen niet kunnen lopen.

fred

Eens.

Moet de rest van het  seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren  moet en  mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die   wegafsluiting.

voor elkaar met elkaar  :zweep

sunderland

Citaat van: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.

Moet de rest van het  seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren  moet en  mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die   wegafsluiting.

voor elkaar met elkaar  :zweep
als jullie dit aangeven dan moet er toch samen met Cambuur een oplossing kunnen worden bedacht.

Specuveter

Citaat van: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.

Moet de rest van het  seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren  moet en  mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die   wegafsluiting.

voor elkaar met elkaar  :zweep
Denk dat dit toch wel opgelost moet kunnen worden toch??

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 18:42:01
Denk dat dit toch wel opgelost moet kunnen worden toch??
Het brengen vlak voor noord lijkt niet zo'n probleem, maar ophalen is een crime vanwege de drukte. Uitgifte van parkeerkaarten elfstedengebied is zo goed als onmogelijk, mede vanwege de beperkte plaatsen.

Noordcambuur

Noord is bijna weer uitverkocht  |:)
Oost nog voldoende kaarten beschikbaar?
Zuid ook nog voldoende kaarten beschikbaar?.

Morgen een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen om de tweede plaats in het zicht te houden.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2025, 19:21:53
Morgen een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen om de tweede plaats in het zicht te houden.

Meenst niet!