Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur

Gestart door Arno A, maart 02, 2025, 10:22:10

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Poetser op maart 09, 2025, 19:42:51
Meenst niet!
vind je jezelf grappig?

Ik vind het vooral irritant dat je iedere keer op dezelfde persoon op dezelfde manier reageert.

Bankzitter


Specuveter



Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op maart 09, 2025, 19:58:04
vind je jezelf grappig?

Ik vind het vooral irritant dat je iedere keer op dezelfde persoon op dezelfde manier reageert.
laat hem maar Zeewolde heeft laatst ook al deksel op neus gekregen met zijn opmerkingen hier.


Inferno-058

Vreselijk zo'n affiche op een maandagavond...  8P

Het is niet anders

Arno A

Ja, deze speelronde stond later ( in de interlandbreak?) in het speelschema . We spelen vanavond ronde 31  en volgend weekend speelronde 30.

Veel kijkplezier iedereen!

Bankzitter

Wel benieuwd hoe spelers met de druk omgaan.
Wie stijgt boven zichzelf uit en wie speelt verkrampt?
Weet Henk weer wat extra's uit de groep te persen in de cruciale fase?

sunderland

Citaat van: Arno A op maart 10, 2025, 10:25:30
Ja, deze speelronde stond later ( in de interlandbreak?) in het speelschema . We spelen vanavond ronde 31  en volgend weekend speelronde 30.

Veel kijkplezier iedereen!
maar goed ook. Over 2 weken gaan Souren, Mercera en Pauwels op interland verplichtingen. Rond die wedstrijden heb je altijd weer jetlag dingen etc.

fred

Stel, we pakken deze week 6pnt dan wordt het ineens wel heel tastbaar.
Kunnen de zuurtjes met aflopende contracten voor 1 april doorselecteren op een erevisie waardig elftal.
Niet weer paniek aankopen. Doorzetten nu.

michello

Kunnen vanavond bij winst voor het eerst dit seizoen op een promotieplek staan (2e). In ieder geval voor 24uur

Galdiano

Nieling, Nartey en Mercera staan op scherp. Bij geel missen ze Volendam uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:01:32
Nieling, Nartey en Mercera staan op scherp. Bij geel missen ze Volendam uit.
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.

papier

Citaat van: Noordcambuur op maart 10, 2025, 14:07:42
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.

Met name Nieling niet. Zou niet weten wie hem zo 1-2-3 kan vervangen. R?lke of Kieftenbelt voor Nartey, Ottesen voor Mercera dat kan allemaal nog wel.