Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.

Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.

2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.

oost

Wat een gigantische gezeik hier zeg :_schater

We hebben gewoon een redelijk ploegje die waarschijnlijk PO moet gaan spelen en daar zien we wel hoever we komen. Mocht alles een keer meezitten ( en niet tegen zoals gisteren) dan spelen ze misschien voor plek 2 :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:51:49
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.

Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.

2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.

:thumbsup :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Westerpark

Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt...  ;(

Grijskijkert

Citaat van: Westerpark op januari 25, 2025, 12:42:01
Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt...  ;(
Klopt, werd daarna ook "voorstraf" gewisseld..
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Citaat van: Grijskijkert op januari 25, 2025, 12:48:02
Klopt, werd daarna ook "voorstraf" gewisseld..

Iedere voetballer maakt wel een fout, dan kun je er alles wel afhalen.
Door de wissels werd Cambuur steeds zwakker.

De Gast

Citaat van: Westerpark op januari 25, 2025, 12:42:01
Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt...  ;(

Poll had daarna wel ingegrepen en niet zo getwijfeld zoals Galvez deed. Dan had niemand het hierover gehad.

denistel

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:51:49
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.

Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.

2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.

aan zien plafond?? huist niet man Pauwels Narty Rolke kunnen en moeten nog beter worden
Galvez zou je dat ook van zeggen en Mercera ook.Souren kan ook beer dan tot nu toe.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2025, 09:53:56
Afolabi- weggegooid geld, dramatisch slecht.
Alhaft- koekje bij de koffie
De Leeuw- vergane glorie.
Pauwels- speelt voornamelijk voor zichzelf.
Kooistra- waarom speelde hij gisteravond niet, deed het prima tegen Roda.
Balk- te weinig rendement en overzicht.
Hilterman- dit seizoen 189 minuten in de benen bij Bielefeld. Afwachten dus.

Voorhoede is het grote probleem dus dit seizoen.

Kooistra speelde goed omdat Roda ruinte weg gaf en dat deed hij goed
tegen Eindhoven krijg je die ruimtes niet he.Pauwels mut veel slimmer worden
niet altijd acties maken zeker niet in een slecht veld als gister

Inferno-058

Citaat van: denistel op januari 25, 2025, 14:47:29
aan zien plafond?? huist niet man Pauwels Narty Rolke kunnen en moeten nog beter worden
Galvez zou je dat ook van zeggen en Mercera ook.Souren kan ook beer dan tot nu toe.
Allemaal aannames

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op januari 25, 2025, 14:51:31
Pauwels mut veel slimmer worden
niet altijd acties maken zeker niet in een slecht veld als gister

En hij moet ook een keer de back aanspelen die er overheen gaat. De verdediging weet zo langzamerhand wel dat ie zelf wil gaan.
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: okkele op januari 25, 2025, 11:21:48
klopt helemaal.
dit soort potjes heb je nou eenmaal.
2 blunders en een afgewaaide bal die er in valt.
tel daar een ontbrekende spits(doelpuntenmaker) bij op en de samenvatting is compleet.

Het hele elftal was in paniek omdat de keeper een blunder maakt. Dat doen jonkjes van 7 oek in de pupillen

wiekie1969

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:51:49
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.

Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.

2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.

Vervang het eerste woord Denk door Weet.

wiekie1969

Citaat van: PePe op januari 25, 2025, 13:39:10
Iedere voetballer maakt wel een fout, dan kun je er alles wel afhalen.
Door de wissels werd Cambuur steeds zwakker.

Dat klopt en dat is al 2 seizoenen zo. Op de bank hest niks waardoor we beter worden.

Bankzitter

Talenten van 19-21 die al aan hun plafond zouden zitten? lijkt mij toch sterk.