Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur [10-1-25]

Gestart door Inferno-058, december 24, 2024, 10:36:52

Vorige topic - Volgende topic

James

Win je volgende week niet dan kun je directe promotie sowieso vergeten. Jammer van de uitslagen want het zag er even hoopvol uit.

drg

Citaat van: Specuveter op januari 10, 2025, 20:54:37
Leef jij onder een kei?? :?

Als je gewoon een dag op kantoor zit krijg je er vrij weinig van mee, was gister pas laat besloten zag ik

V-man

Als je een dag op kantoor zit zonder pauzes?

Bankzitter

Citaat van: James op januari 10, 2025, 22:07:49
Win je volgende week niet dan kun je directe promotie sowieso vergeten. Jammer van de uitslagen want het zag er even hoopvol uit.

Met een gelijkspel blijft het verschil gelijk? de competitie duurt nog heel lang. Als de druk erop komt, kan het raar lopen.
Zie Roda JC vorig seizoen.

Leeuwarder94

Nieuwe datum voor Roda JC-uit:

Maandag 20 januari om 20:00 uur
De wens is de vader van de gedachte

Arno A


papier

Inmiddels is Breij aangesloten bij Roda, ik neem aan dat de selectie daar nu op orde is en men maandag wel kan spelen.

fred

Het blijft daar nog aardig vriezen de hele week.
Veld dan ineens wel bespeelbaar?

Westerpark

De sneeuw is wel aan het verdwijnen en overdag is het elke dag ruim boven nul.

wiekie1969


CambuurAmersfoort

Citaat van: papier op januari 14, 2025, 14:25:34
Inmiddels is Breij aangesloten bij Roda, ik neem aan dat de selectie daar nu op orde is en men maandag wel kan spelen.

Zonde man. Die hadden wij gewoon moeten terughalen.  Precies het gif wat we soms missen en alleen bij Balk zien.
Alleen een positie waar bij ons geen urgentie ligt, maar had 'm graag weer bij ons zien spelen

Bankzitter

Zal ik de open deur maar intrappen?:
dit wordt een hele belangrijke pot in de strijd om directe promotie

Specuveter


Grijskijkert

#58
Citaat van: Specuveter op januari 18, 2025, 09:26:58
Balk geschorst??
:y

Daarin tegen staat dat Pauwels en Alhaft weer terug zijn om een uurtje te kunnen spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Wat vonden wij van R?lke?

Naar mijn mening heeft hij het behoorlijk goed ingevuld. Ziet het spelletje echt wel. Heeft een vlammend schot, alleen soms (nog) wat ongelukkig in de acties, maar met meer ritme, gaat dat wel komen.
En passes in de ruimte allemaal op maat en snelheid, zowel met links als rechts. Dat is echt een.kwaliteit!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets