Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur [10-1-25]

Gestart door Inferno-058, december 24, 2024, 10:36:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 09, 2025, 08:43:03
Het is morgen stuk beter weer
Afreizen zal wel lukken
Roda heeft veldverwarming!
Moet die wel aan staan  ;)
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Mensen die naar Limburg gaan mutte de sneeuwskuvers met nimme!!  _O_

Grijskijkert


Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
?
1 m
Het is overigens nog maar de vraag of het duel met Roda JC doorgaat. Morgen geen sneeuw voorspeld, waarmee het veld nu bedekt is, wel vorst.

Mogelijk dus een harde, gladde mat. Bij SC Cambuur houden ze er daarom in hun achterhoofd rekening mee dat het veld kan worden afgekeurd.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op januari 09, 2025, 13:52:58
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
?
1 m
Het is overigens nog maar de vraag of het duel met Roda JC doorgaat. Morgen geen sneeuw voorspeld, waarmee het veld nu bedekt is, wel vorst.

Mogelijk dus een harde, gladde mat. Bij SC Cambuur houden ze er daarom in hun achterhoofd rekening mee dat het veld kan worden afgekeurd.
Ze kunnen de veldverwarming toch aanzetten?

zeewolde

Hoe staat het met Caschili en Schaapman?
Trainen ze volledig mee?
Wanneer weer bij de selectie?

sunderland

Hest de opstelling al maakt Grijskijkert?

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 09, 2025, 14:33:44
Hoe staat het met Caschili en Schaapman?
Trainen ze volledig mee?
Wanneer weer bij de selectie?
met zulke blessures is uiteindelijk wedstrijdritme weer de volgende stap. Dat zal eerst in jong zijn

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op januari 09, 2025, 13:52:58
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
?
1 m
Het is overigens nog maar de vraag of het duel met Roda JC doorgaat. Morgen geen sneeuw voorspeld, waarmee het veld nu bedekt is, wel vorst.

Mogelijk dus een harde, gladde mat. Bij SC Cambuur houden ze er daarom in hun achterhoofd rekening mee dat het veld kan worden afgekeurd.
Dan mogen ze daar wel optijd een beslissing over maken. Het is een lange reis namelijk.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op januari 09, 2025, 14:33:44
Hoe staat het met Caschili en Schaapman?
Trainen ze volledig mee?
Wanneer weer bij de selectie?
Caschali traint weer volledig mee

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

#25
Ziet er goed uit. Althans.. als je het achterin dicht kunt houden dan moet het mogelijk zijn dat iemand voorin de bal over de doellijn wurmt.

Ben benieuwd naar het verhaal van de meest besproken en minst presterende selectielid Afolabi. Wat is het vandaag weer dat hij deze week toch weer moest afhaken.

Bankzitter

Van OF: De club heeft veldverwarming maar wil die uit kostenoverweging niet aanzetten. De wedstrijd van vrijdag zou nog afgezegd kunnen worden.

:_schater

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op januari 09, 2025, 17:21:55
Van OF: De club heeft veldverwarming maar wil die uit kostenoverweging niet aanzetten. De wedstrijd van vrijdag zou nog afgezegd kunnen worden.

:_schater

Dat moet je als KNVB zijnde dan toch aanpakken? Dit slaat nergens op.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

#28
Citaat van: Specuveter op januari 09, 2025, 14:33:28
Ze kunnen de veldverwarming toch aanzetten?
Ja maar dat duurt een aantal dagen voor dat alles op temperatuur is. Om de boel aan te hebben kost zo'n 10000 per week.
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2025, 17:33:45
Dat moet je als KNVB zijnde dan toch aanpakken? Dit slaat nergens op.
Is volgens mij alleen verplicht in eredivisie