Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur [10-1-25]

Gestart door Inferno-058, december 24, 2024, 10:36:52

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Morgenochtend veld vrij maken en dan moet er toch gewoon gevoetbald kunnen worden. Het sneeuwt en vriest vanaf dan niet meer. Het is overal waar het sneeuwvrij gemaakt is nu prima en geen ijzel en glijpartijen.

Specuveter


Galdiano

Komt voor ons wel goed uit. We hebben (nog) geen spits en hebben ook met ziekte te maken.

Ook mooi ruim voor de wedstrijd. Dat is ook wel eens anders geweest.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2025, 19:10:59
Komt voor ons wel goed uit. We hebben (nog) geen spits en hebben ook met ziekte te maken.

Ook mooi ruim voor de wedstrijd. Dat is ook wel eens anders geweest.
Kan er mooi een oefenwedstrijd gepland worden.. Zal vast wel een amateurclub willen sparren..
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Beide clubs er geen zin in zeker

PePe

Met een groot gemak wordt deze wedstrijd er uit gegooid, ondanks de aanwezige veldverwarming? Dat dit kan?

Galdiano

Citaat van: PePe op januari 10, 2025, 09:28:35
Met een groot gemak wordt deze wedstrijd er uit gegooid, ondanks de aanwezige veldverwarming? Dat dit kan?

Pas om half 8 vanmorgen ging de temperatuur even onder 0 in Kerkrade. Het is er nu alweer boven 0. Het had prima door kunnen gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: PePe op januari 10, 2025, 09:28:35
Met een groot gemak wordt deze wedstrijd er uit gegooid, ondanks de aanwezige veldverwarming? Dat dit kan?

Als je de veld verwarming niet aan hebt staan helpt het nog niks.

Stiens

Veldverwarming is door Roda JC bewust niet aangezet i.v.m. de kosten daarvan.  8P

Huizen

Misschien mede gestuurd door de media maar ik las alweer veel te veel "glad veld, lange reis, we houden rekening met aflasten" .... slap gedoe allemaal!!! Vorige keer met RKC uit voor de beker hadden we dat voor mijn gevoel ook al, maar toen was de competitie belangrijker.

Lees overigens dat het veld niet het grootste probleem zou zijn, maar eerder het stadion en de bereikbaarheid ervan.

Westerpark

Het stadion is gewoon goed bereikbaar. Iets meer tijd uittrekken voor je reis maar de wegen zijn allemaal prima begaanbaar en ov rijdt ook zonder problemen. Een paar kilometer verderop speelt Fortuna vanavond wel gewoon omdat die de veldverwarming aan hebben gezet. En dat zou bij Roda het veld ?zompig maken en vernielen?? Ze wilden gewoon liever niet en Cambuur waarschijnlijk ook niet ivm de onzekerheid bij zo?n lange reis.

Johan058...

Citaat van: Westerpark op januari 10, 2025, 10:27:22
Het stadion is gewoon goed bereikbaar. Iets meer tijd uittrekken voor je reis maar de wegen zijn allemaal prima begaanbaar en ov rijdt ook zonder problemen. Een paar kilometer verderop speelt Fortuna vanavond wel gewoon omdat die de veldverwarming aan hebben gezet. En dat zou bij Roda het veld ?zompig maken en vernielen?? Ze wilden gewoon liever niet en Cambuur waarschijnlijk ook niet ivm de onzekerheid bij zo?n lange reis.
Slappe hap dus.

Bernardo

Citaat van: Westerpark op januari 10, 2025, 10:27:22
Het stadion is gewoon goed bereikbaar. Iets meer tijd uittrekken voor je reis maar de wegen zijn allemaal prima begaanbaar en ov rijdt ook zonder problemen. Een paar kilometer verderop speelt Fortuna vanavond wel gewoon omdat die de veldverwarming aan hebben gezet. En dat zou bij Roda het veld ?zompig maken en vernielen?? Ze wilden gewoon liever niet en Cambuur waarschijnlijk ook niet ivm de onzekerheid bij zo?n lange reis.

En geen spits  :devil

drg

En dan kom ik er nu pas achter.. Man man man wat een trieste armoede als je een verwarmd veld niet eens sneeuwvrij kunt krijgen. Wat een slap excuus.

Specuveter

Citaat van: drg op januari 10, 2025, 19:59:38
En dan kom ik er nu pas achter.. Man man man wat een trieste armoede als je een verwarmd veld niet eens sneeuwvrij kunt krijgen. Wat een slap excuus.
Leef jij onder een kei?? :?