Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur [10-1-25]

Gestart door Inferno-058, december 24, 2024, 10:36:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Dat laatste.... een van de weinigen (met Diemers) die onverwachte bal in de loop steekt en op de juiste snelheid.
Ik vond het in het begin van het seizoen helemaal niks, maar zie nu toch de potentie wel. Hij heeft zijn postuur ook nog mee.

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op januari 18, 2025, 09:40:34
Wat vonden wij van R?lke?

Naar mijn mening heeft hij het behoorlijk goed ingevuld. Ziet het spelletje echt wel. Heeft een vlammend schot, alleen soms (nog) wat ongelukkig in de acties, maar met meer ritme, gaat dat wel komen.
En passes in de ruimte allemaal op maat en snelheid, zowel met links als rechts. Dat is echt een.kwaliteit!

Precies wat jij zegt, soms ongelukkig/knullig in zijn acties, maar af en toe fenomenale passes en een uitstekend schit
Area 58

Bankzitter

Met 11 grijze muizen in het veld redt je het niet (ik zou haast Fedde noemen ;) )

Je hebt spelers nodig die wat aparts hebben. Balkie heeft dat op zijn manier wel met zijn gif en R?lke met zijn passes.
Excelsior had het er maar knap lastig mee om die 2 in toom te houden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 18, 2025, 11:27:00
Met 11 grijze muizen in het veld redt je het niet (ik zou haast Fedde noemen ;) )

Die mag best benoemd worden! Daar heb je toch helemaal niks aan? ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

#64
Hoorde ik de verslaggever zeggen dat Balk op scherp stond ?

Kan iemand bevestigen of hij geschorst is of niet ?


Edit: volgens mij gisteren pas zijn 4e gepakt dus nu pas op scherp.
Verslaggevers tegenwoordig ook al in de oprui modus.

Johan058...

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 11:40:52
Die mag best benoemd worden! Daar heb je toch helemaal niks aan? ;(
Te lang wachten met de eindpass. Had gister 2 keer een medespeler 1 op 1 op de keeper kunnen zetten.

denistel

Citaat van: fred op januari 18, 2025, 14:57:23
Hoorde ik de verslaggever zeggen dat Balk op scherp stond ?

Kan iemand bevestigen of hij geschorst is of niet ?


Edit: volgens mij gisteren pas zijn 4e gepakt dus nu pas op scherp.
Verslaggevers tegenwoordig ook al in de oprui modus.

gewoon geschorst toch

fred


Grijskijkert

Citaat van: fred op januari 18, 2025, 16:06:09
Ok dacht bij de 5e 7e 9e kaart
5 en 10 en daarna elke gele kaart. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

carlo de leeuw

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 11:40:52
Die mag best benoemd worden! Daar heb je toch helemaal niks aan? ;(
helaas eens

fred

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 18, 2025, 18:06:08
Gister was zijn 5e


Wedstrijden
21

Doelpunten
6

Assists
1

Gele kaarten
4

Twee keer geel
0

Rode kaarten
0

Volendam (T) '89
Eindhoven (T) '78
Graafschap (U) '16
Excelsior (T) '65

Specuveter

Verwacht dezelfde opstelling als Vrijdag
Pauwels voor Balk?
Rolke weer in de spits.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!