Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-Jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 14, 2024, 15:05:31

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: Lore op december 22, 2024, 13:19:10
Dit is zeker waar en er is gelukkig nog een waarheid. Dit seizoen is de selectie voor het eerst in drie jaar echt veel beter dan het jaar ervoor. Wij moesten eigenlijk vanaf 0 beginnen ten opzichte van het jaar er voor. DE transferperiode lijkt erg goed te zijn geweest en er ligt nu echt een basis om op verder te bouwen. Misschien worden er spelers verkocht, maar dan wel voor de hoofdprijs. Ze zijn jong en staan allemaal nog lang onder contract. Er is tenminste, eindelijk, iets om op door te bouwen.

Daarnaast heeft deze ploeg wel iets. Als zij op het juiste moment pieken dan kunnen wij in de playoffs echt mee doen.
Alleen als we iedere playoff wedstrijd uit spelen

Lore

Citaat van: anderszchristian op december 22, 2024, 14:09:27
Alleen als we iedere playoff wedstrijd uit spelen

Uit 0 - 2 winnen, thuis 0-1 verliezen,

Komt helemaal goed

denistel

#227
Citaat van: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:06:56
Daar is de man voor en met een goede warming up voorkom je blessures. En dan doet een tegenstander iets wat ze het hele seizoen niet hebben gedaan waardoor je verrast bent, maar heb in de gaten dat de oude garde niets heeft met innovaties...

spelers moeten zelf een warming up kunnen doen toch binne profs hoor.
en dingen doen waardoor je verrast bent? die rechtsback van AZ is 1
van de besten in de kkd zo niet de beste en Pauwels probeerd hem
steeds te passeren dat wil je dan toch geen verassing meer noemen?
. en idd met wissels die er vlak voor tijd inkomen en dan
6 a 4 tjes voorgetoverd krijgen vind ik grote flauwekul spelers moeten
zelf opletten tijdens een wedstrijd ook dat is proffesionaliteit.
Innovaties prima maar niet overdrijven das mijn mening,

sunderland

Citaat van: denistel op december 22, 2024, 17:26:31
spelers moeten zelf een warming up kunnen doen toch binne profs hoor.
en dingen doen waardoor je verrast bent? die rechtsback van AZ is 1
van de besten in de kkd zo niet de beste en Pauwels probeerd hem
steeds te passeren dat wil je dan toch geen verassing meer noemen?
ik noemen. en idd met wissels die er vlak voor tijd inkomen en dan
6 a 4 tjes voorgetoverd krijgen vind ik grote flauwekul spelers moeten
zelf opletten tijdens een wedstrijd ook dat is proffesionaliteit.
Innovaties prima maar niet overdrijven das mijn mening,
dat van Pauwels.. R?lke heeft daar 7 minuten gespeeld en deed dat wel prima tegen die back. En toen werd juist hij gewisseld. Hoe dan

Grijskijkert

Citaat van: denistel op december 22, 2024, 17:26:31
spelers moeten zelf een warming up kunnen doen toch binne profs hoor.
en dingen doen waardoor je verrast bent? die rechtsback van AZ is 1
van de besten in de kkd zo niet de beste en Pauwels probeerd hem
steeds te passeren dat wil je dan toch geen verassing meer noemen?
ik noemen. en idd met wissels die er vlak voor tijd inkomen en dan
6 a 4 tjes voorgetoverd krijgen vind ik grote flauwekul spelers moeten
zelf opletten tijdens een wedstrijd ook dat is proffesionaliteit.
Innovaties prima maar niet overdrijven das mijn mening,
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 22, 2024, 19:22:40
dat van Pauwels.. R?lke heeft daar 7 minuten gespeeld en deed dat wel prima tegen die back. En toen werd juist hij gewisseld. Hoe dan
Dat jij je dit nu afvraagt en mijn post als lulkoek wegzet. Het geloof ik wat met tactiek te maken. :D

nee,wel?

is ut bijna 10 januari? dan kenne we weer lekker zeike zeure en zanikke liekt hier nou oek wel komkommertied allemaal de beste wensen alvast voor 2025 en volgend jaar weer met sien allen :proost |:)

denistel

Citaat van: nee,wel? op december 28, 2024, 23:21:58
is ut bijna 10 januari? dan kenne we weer lekker zeike zeure en zanikke liekt hier nou oek wel komkommertied allemaal de beste wensen alvast voor 2025 en volgend jaar weer met sien allen :proost |:)

volgend weekend eerst maar een oefenpotje denk ik.

voor een ieder alle goeds voor 2025 maak er wat van