Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-Jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 14, 2024, 15:05:31

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

aanstaande vrijdag avond kruisen we de degens met jong az,om 20:00 trappen we in eigen huis af,en at ut allemaal met zit dan ken het mar su weze dat we op plekje 3 de winterstop ingaan ,aangezien emmen nog niet wonnen het van denbosch en dordt eindhoven op visite krijt echter is dit speculeren,op naar een mooie afsluiter thus volle bak en met sien allen :proost |:)

Cambuur Groningen

Misschien ook gewoon de vlaggen weer mee? Natuurlijk blijft het meedoen van de beloften belachelijk, maar ik denk dat het geen enkele indruk op de KNVB maakt als er als protestactie niets in het stadion gebeurd.

Specuveter

Actie van niks...
Gewoon vlaggen mee

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op december 14, 2024, 16:57:54
Actie van niks...
Gewoon vlaggen mee

Tuurlijk. Alsof er (buiten eigen supporters) ook maar iemand wakker van ligt dat er geen spandoeken hangen....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Ik hoop dat het stadion wat vol komt laatste  thuiswedstrijd van 2024 |:)

Destroyer

Natuurlijk moeten alle vlaggen worden opgehangen man! Die flauwekul moet nu gewoon stoppen! Je benadeeld alleen je eigen club want het verandert toch niet meer. Dit wordt namelijk een hele belangrijke pot om echt goed de winterstop in te gaan.

Ik verwacht ook een hele lastige wedstrijd na de beker tegen rkc, dus de twaalfde man wordt zeer belangrijk deze pot  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

De Jong teams zitten sinds 2013 in de Eerste Divisie... dan mag je jezelf best eens afvragen hoe zinvol het nog is te protesteren door geen vlaggen en doeken op te hangen.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 15, 2024, 14:47:14
Ik hoop dat het stadion wat vol komt laatste  thuiswedstrijd van 2024 |:)
ben jij Zuid? Of toch Noord :devil

Inferno-058

#8
Citaat van: Bankzitter op december 15, 2024, 16:10:40
De Jong teams zitten sinds 2013 in de Eerste Divisie... dan mag je jezelf best eens afvragen hoe zinvol het nog is te protesteren door geen vlaggen en doeken op te hangen.
Beter iets dan niets toch? We mogen beloften niet normaliseren. Nu niet, nooit niet. Vind dat de club ons in de steek heeft gelaten qua dat. Manier waarop kan je discussi?ren.

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2024, 20:31:22
Beter iets dan niets toch? We mogen beloften niet normaliseren. Nu niet, nooit niet. Vind dat de club ons in de steek heeft gelaten qua dat. Manier waarop kan je discussi?ren.
Ik snap je punt, maar zou dan toch iets anders doen. Vlaggen brengen toch meer sfeer, dat heeft positieve invloed op de spelers lijkt me. Desnoods een paar duidelijke spandoeken tegen de beloften naast de normale doeken.

sunderland

Idd niks is ook maar niks. Wij zijn schoothondjes van de topclubs. Die bepalen alles.
Vroeger konden wij jonge spelers huren van die clubs maar dat kan nu ook niet meer. Nu doen ze voor spek en bonen mee en weet je niet wat en wie je treft want dat is weer afhankelijk van hun eigen eerste team. Wij hebben dit seizoen nog geen gekloot gehad maar als je ziet waarmee jong Az de eerste weds tegen Roda speelde is niet normaal.
Tis wel zo dat natuurlijk dat alles aan de Knjb ligt wb regels. Ik vind dat de clubs een team moeten inschrijven en zich daaraan moeten houden, nu doen ze maar wat want de regels zijn niet goed. De knjb regels worden bepaald door die top clubs.
Alles heeft te maken met de Knjb. Je mag wel een statement maken voor de zoveelste x maar laat ons eigen club erbuiten en doe alles eraan om ze vrijdag nog 1 x te helpen.

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op december 15, 2024, 21:43:19
Ik snap je punt, maar zou dan toch iets anders doen. Vlaggen brengen toch meer sfeer, dat heeft positieve invloed op de spelers lijkt me. Desnoods een paar duidelijke spandoeken tegen de beloften naast de normale doeken.

Dat
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Dat we met z'n allen de jong teams liever gisteren al zagen verdwijnen is wel duidelijk. Maar we zijn toch supporter van oans klupke en geen demonstranten.
Dus vrijdagavond veel vlaggen, wat mij betreft trommels en heel veel gezang en aanmoedigingen zodat we kunnen steunen om de  o zo belangrijke 3 punten te pakken. Dur op en dur over en de gehele speeltijd de Kerst gedachte vergeten.

Huizen

Wie heeft dit ?berhaupt bedacht? Tegen Jong PSV was het echt een dooie bende. Statement van niks.

We kunnen beter focussen op 3 punten, geen onderschatting en met een kolkende massa inclusief spandoeken achter de 11 van Cambuur staan.

SCC!!  |:)

Noordcambuur

Cambuur en AZ zijn toch vrienden  :y