Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur [13-12-24]

Gestart door Inferno-058, december 01, 2024, 20:42:19

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058


Inferno-058

Er komen geen normale bussen bij als de pendelcombibussen uitverkocht zijn.

Wat ontzettend slecht geregeld vanuit de club ;(

papier

Citaat van: Inferno-058 op december 03, 2024, 17:17:26
Er komen geen normale bussen bij als de pendelcombibussen uitverkocht zijn.

Wat ontzettend slecht geregeld vanuit de club ;(

Nou ja, als de pendelcombi uitverkocht is dan kunnen er toch extra pendelbussen worden ingezet indien nodig?


Inferno-058

Citaat van: papier op december 03, 2024, 17:28:21
Nou ja, als de pendelcombi uitverkocht is dan kunnen er toch extra pendelbussen worden ingezet indien nodig?
Het gaat mij om bussen vanuit Leeuwarden vooral, dit blijft voorlopig bij 1

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op december 03, 2024, 17:17:26
Er komen geen normale bussen bij als de pendelcombibussen uitverkocht zijn.

Wat ontzettend slecht geregeld vanuit de club ;(

Het merendeel wil meer vrijheden met combi's. Nu denken ze eens in oplossingen waardoor veel in eigen auto kunnen, is het weer niet goed.  :_schater

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

#5
Citaat van: Galdiano op december 03, 2024, 20:49:09
Het merendeel wil meer vrijheden met combi's. Nu denken ze eens in oplossingen waardoor veel in eigen auto kunnen, is het weer niet goed.  :_schater
Nee dit is gewoon omslachtig, nog omslachtiger dan een buscombi. Je gaat niet 20 km t/m Doetinchem rijden om daarna nog een bus in te gaan (+ retour), wat een poespas.

michello

#6
Wij hebben (Kuzmanovic en ik) nog ??n of twee plekjes vrij voor de autocombi. (Dan hoef je dus niet met de pendelcombi maar parkeren nabij uitvak) is er iemand die mee wil rijden vanaf Arnhem e.o? Die kan dan opgepikt worden. Stuur me dan even een PB.

zeewolde

Is er nog plek in de pendelcombi?
Wij zouden met 3 of man zijn om dan te gaan

Noordcambuur

Hoorde dat de Leeuw geschorst is tegen de graafschap.

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op december 08, 2024, 09:44:48
Hoorde dat de Leeuw geschorst is tegen de graafschap.
klopt....vanwege Die belachelijke gele kaart
Niveau hoor die Scheidsrechter  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 08, 2024, 10:45:04
klopt....vanwege Die belachelijke gele kaart
Niveau hoor die Scheidsrechter  :_schater
heeft hij al meer kaarten gehad dan Balk :gelekaart

Westerpark

Is er iemand die de locatie van de pendelcombi al weet? Ik kom niet vanuit noordelijke richting dus wil graag weten of het voor mij nog extra om is.

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 03, 2024, 20:49:09
Het merendeel wil meer vrijheden met combi's. Nu denken ze eens in oplossingen waardoor veel in eigen auto kunnen, is het weer niet goed.  :_schater
nee klopt. Dit is voor de jongeren waardeloos. Mijn zoon en zijn maten kunnen niet mee want er rijd maar 1 bus. Ze hadden graag met 6 jongens mee gewild

Specuveter

Je kan Vrijdag echt h?le goede zaken doen
Nummer een en twee tegen elkaar
Graafschap gisteren verloren.
Bij winst Vrijdag stevig in de subtop
En dichter bij nummer ??n of twee!

Noordcambuur

Klopt deze moet je winnen om aansluiting te houden.
Ik hoop dat de spelers het ook weten?..