Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur [13-12-24]

Gestart door Inferno-058, december 01, 2024, 20:42:19

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;

Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.

Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.



Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.



Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.



Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.



Wim Jonk. Enigste optie.
Jonge....dit is Wiek ten voeten uit.
Cambuur till I die....
Steek de draak niet met m, neem m zoals die is. Geel blauw to the bone.

Bijna kerst.......

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2024, 23:39:47
Jonge....dit is Wiek ten voeten uit.
Cambuur till I die....
Steek de draak niet met m, neem m zoals die is. Geel blauw to the bone.

Bijna kerst.......
Mooi man dat we oek sukke lekker rauwe en ongenuanceerde supporters as Wiekie hewwe.
Alles an die kerel is blauw geel, alleen sien boute uutspraken geve dan un andere kiek  op sien klupliefde.

Destroyer

Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;

Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.

Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.



Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.



Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.



Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.



Wim Jonk. Enigste optie.

  :_schater wiekie in het bestuur  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Johan058...

Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;

Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.

Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.



Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.



Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.



Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.



Wim Jonk. Enigste optie.
We hebben ideale schoonzonen in het veld. Hoeft voor mij op een forum niet hoor. :R