Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur [13-12-24]

Gestart door Inferno-058, december 01, 2024, 20:42:19

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als we de winter ingaan met zicht op rechtstreekse promotie, kan dat ook een stimulans zijn om te investeren en de doelstelling wat aan te scherpen.

Dit seizoen is de concurrentie wellicht wat zwakker, volgend seizoen maar weet de vraag wie als degradant erbij komt.

michello

Als Almere en RKC er volgend jaar bijkomen en Volendam / Excelsior de sprong maken, zou ik daar niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd.  Als wij zelf weer wat stappen kunnen maken en doorselecteren dan heb ik zoiets van laat maar komen.

Stiens

Citaat van: Specuveter op december 10, 2024, 10:40:05
Je kan Vrijdag echt h?le goede zaken doen
Nummer een en twee tegen elkaar
Graafschap gisteren verloren.
Bij winst Vrijdag stevig in de subtop
En dichter bij nummer ??n of twee!

Gas geven!!  |:) |:) |:)

janou

Citaat van: michello op december 10, 2024, 13:59:17
Als Almere en RKC er volgend jaar bijkomen en Volendam / Excelsior de sprong maken, zou ik daar niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd.  Als wij zelf weer wat stappen kunnen maken en doorselecteren dan heb ik zoiets van laat maar komen.

Qua grootte van clubs zeker niet nee. Maar je moet Almere financieel niet onderschatten. Hebben flinke begroting.

Stiens

En een hele goede assistent-trainer  ;)

Inferno-058


Noordcambuur


sunderland

Citaat van: michello op december 10, 2024, 13:59:17
Als Almere en RKC er volgend jaar bijkomen en Volendam / Excelsior de sprong maken, zou ik daar niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd.  Als wij zelf weer wat stappen kunnen maken en doorselecteren dan heb ik zoiets van laat maar komen.
het had dit seizoen eigenlijk moeten gebeuren. Exelsior en Volendam zijn ook matig en de rest nog iets minder. Meestal heb je 2 die heel goed zijn. We hadden er dit seizoen moeten bij wezen

Specuveter

Excelsior en Volendam matig?
Wat mij betreft steken die twee er toch echt bovenuit en moet wel gek lopen willen ze niet samen rechtstreeks promoveren
Maar daar mag je mij dan in Mei op aanspreken  :proost

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 11, 2024, 11:48:06
Excelsior en Volendam matig?
Wat mij betreft steken die twee er toch echt bovenuit en moet wel gek lopen willen ze niet samen rechtstreeks promoveren
Maar daar mag je mij dan in Mei op aanspreken  :proost
Lees jij dan dat zij niet promoveren? Dat gaat vast gebeuren, Exelcior had voor 8.5 miljoen verkocht en ze hebben ook weer ge?nvesteerd in goede spelers, vooral voorin zijn ze sterk. Waar Volendam het geld vandaan heeft om alle aanvallende spelers te betalen weet ik niet. Denk dat alleen al Veerman/ Muhren voor minimaal 7.5 ton op de loonlijst staan. Heb ze beide paar x zien voetballen en dat was matig.

Huizen

Citaat van: Specuveter op december 11, 2024, 11:48:06
Excelsior en Volendam matig?
Wat mij betreft steken die twee er toch echt bovenuit en moet wel gek lopen willen ze niet samen rechtstreeks promoveren
Maar daar mag je mij dan in Mei op aanspreken  :proost

De gehele top 8 is matig eerlijk gezegd. Emmen en Dordt vond ik erg sterk tegen ons. Maar elk team is wisselvallig tot dusver en Volendam heeft op papier de beste ploeg denk ik. Sluit mij bij Sunderland aan dat ik dat ook niet begrijp met die salarishuishouding in Volendam, al hebben ze vast veel sponsors uit het Volendamse en nog wat geld van die Vd Ven transfer.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 11, 2024, 12:48:15
Lees jij dan dat zij niet promoveren? Dat gaat vast gebeuren, Exelcior had voor 8.5 miljoen verkocht en ze hebben ook weer ge?nvesteerd in goede spelers, vooral voorin zijn ze sterk. Waar Volendam het geld vandaan heeft om alle aanvallende spelers te betalen weet ik niet. Denk dat alleen al Veerman/ Muhren voor minimaal 7.5 ton op de loonlijst staan. Heb ze beide paar x zien voetballen en dat was matig.
excelsior en Volendam hebben geld gekregen van spelers die ze dik hebben verkocht   w:)
En Cambuur heeft ook een spits (Smit)verkocht alleen dat geld gaat niet in de clubkas.

NRG

Citaat van: sunderland op december 11, 2024, 11:43:59
het had dit seizoen eigenlijk moeten gebeuren. Exelsior en Volendam zijn ook matig en de rest nog iets minder. Meestal heb je 2 die heel goed zijn. We hadden er dit seizoen moeten bij wezen


Wie zegt dat het niet gaat gebeuren? Als we nu een keer mazzel hebben met het aantrekken van een spits kan er nog van alles gebeuren. We staan nog ?maar? 7 punten achter op een promotie plaats. Het is nog te wisselvallig, maar zo zijn er meer in de KKD.

Leeuwarder94

Jonathan Ploeg op twitter:

SC Cambuur kan morgenavond tegen De Graafschap niet beschikken over Thomas Poll en Matthias Nartey, laat Henk de Jong weten. De twee zijn geblesseerd en worden vervangen door Sturla Ottesen en Fedde de Jong.

Jammer, zeker Poll zat er de laatste tijd wat beter in. Gelukkig zijn deze posities redelijk op te vangen met de bank.
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op december 12, 2024, 14:07:53
Jonathan Ploeg op twitter:

SC Cambuur kan morgenavond tegen De Graafschap niet beschikken over Thomas Poll en Matthias Nartey, laat Henk de Jong weten. De twee zijn geblesseerd en worden vervangen door Sturla Ottesen en Fedde de Jong.

Jammer, zeker Poll zat er de laatste tijd wat beter in. Gelukkig zijn deze posities redelijk op te vangen met de bank.
dan gaat Ottesen op de plaats van Mercera en Mercera op de plaats van Poll.