Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur [13-12-24]

Gestart door Inferno-058, december 01, 2024, 20:42:19

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Moet Fedde in de etalage voor een verhuur na de winterperiode ?;)

Ik had liever Kieftenbelt/Souren/Diemers gezien.

Poetser

Citaat van: Bankzitter op december 12, 2024, 14:51:32
Moet Fedde in de etalage voor een verhuur na de winterperiode ?;)

Ik had liever Kieftenbelt/Souren/Diemers gezien.

Ja ik ook

Fedde is niet beter geworden helaas. Dit is zijn plafond en denk niet dat dat genoeg voor de ambitie van de club.

Bankzitter

Het is geen killer, te slap in duels en compenseert dat ook niet met beslissende acties.
Jammer, had meer van hem verwacht.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 12, 2024, 14:51:32
Moet Fedde in de etalage voor een verhuur na de winterperiode ?;)

Ik had liever Kieftenbelt/Souren/Diemers gezien.
dacht ik ook. Noem hem al Fedde pussy. Leuke voetballer met veel loopvermogen maar zo slap in de duels en nooit een schot op doel.
En dan tegen de Graafschap in Doetinchem waar het vooral fysiek is. Maar goed, hoop dat Henk cs gelijk krijgen door hem op te stellen.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 12, 2024, 14:19:14
dan gaat Ottesen op de plaats van Mercera en Mercera op de plaats van Poll.
het wordt niet eens minder vind ik. Poll deed het prima maar de laatste wedstrijden loopt hij op zijn tenen en het word heel fysiek let maar op.

Specuveter

Daarom de vraag...
Je weet dat het fysiek word
Waarom dan kiezen voor De Jong?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 12, 2024, 16:35:01
het wordt niet eens minder vind ik. Poll deed het prima maar de laatste wedstrijden loopt hij op zijn tenen en het word heel fysiek let maar op.
als het een fysieke wedstrijd wordt dan kun je heel veel namen strepen die in de basiself staan.

Bernardo

Met de Jong krijgen we tenminste wel eindelijk echt diepgang op het middenveld, vond ik afgelopen zondag tegen ADO toch wel probleem bij voorzetten vanaf de zijkant en laatste pass. Fedde komt in de 16, Nartey niet.

Inferno-058


sunderland

Citaat van: Bernardo op december 12, 2024, 18:37:12
Met de Jong krijgen we tenminste wel eindelijk echt diepgang op het middenveld, vond ik afgelopen zondag tegen ADO toch wel probleem bij voorzetten vanaf de zijkant en laatste pass. Fedde komt in de 16, Nartey niet.
en je wou zeggen dat Fedde daar komt en afrondt.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 12, 2024, 18:31:27
als het een fysieke wedstrijd wordt dan kun je heel veel namen strepen die in de basiself staan.
het word fysiek!  Vreeman is erg van fysiek en daar houden ze van bij Graafschap, Tis nu combinatie van bij vlagen prima voetbal en fysiek en zie waar ze staan.

Josli

Citaat van: Specuveter op december 12, 2024, 17:55:57
Daarom de vraag...
Je weet dat het fysiek word
Waarom dan kiezen voor De Jong?

Als wij mee gaan in dat fysieke, kunnen we sowieso wel thuisblijven. Want niet alleen de Jong is een watje, maar Diemers doet er ook alles aan om niet in duels te komen. Hou maar eens in de gaten.

Specuveter

Qua fysiek staan we er niet zo slecht op toch?
Achterin zeker niet
Op middenveld was ik toch met De Leeuw begonnen ipv De Jong
Alleen voorin is het Fysiek niet sterk natuurlijk met drie lichtgewichten.

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 13, 2024, 11:32:09
Qua fysiek staan we er niet zo slecht op toch?
Achterin zeker niet
Op middenveld was ik toch met De Leeuw begonnen ipv De Jong
Alleen voorin is het Fysiek niet sterk natuurlijk met drie lichtgewichten.
de leeuw komt 2 e helft Fedde vervangen let maar op.
Hoop het niet want dan gaat het goed .,

Bankzitter

De Leeuw is geschortst, dus denk de Duitse beer 2e helft.