Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur [13-12-24]

Gestart door Inferno-058, december 01, 2024, 20:42:19

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

Haha....dat liep een beetje uit de hand.
Leek ook echt gepland en in overleg met de club gedaan te zijn. Bijzonder.

Maar komt ons niet slecht uit na een dramatische start om even de kleedkamer in te moeten. Hopelijk komen ze wat scherper terug.

zeewolde

Ik irriteer me nu alweer dood aan de scheid. Wel geel voor Balk maar niet voor zijn tegenstander.

En die van ESPN,  Zoe die meer weten dan de kaarten van Balk en het verleden van de Jong en Diemers bij de Graafschap.

Destroyer

Het is ook niet best van beide kanten. Maar cambuur tempo veel te laag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Lekker bezig Balk. Ik zag niet hoe, maar goed gedaan  :_schater

zeewolde

Toch zou ik Balk wisselen. Krijgt straks 2e geel wegens mekkeren

Cambuur Groningen

Volgens mij is het veld slechter dan het lijkt, hobbeldebobbel voetbal

Noordcambuur

Citaat van: drg op december 13, 2024, 20:37:55
Lekker bezig Balk. Ik zag niet hoe, maar goed gedaan  :_schater
was een eigen doelpunt zeggen ze :_schater

AL

Na een matig begin toch een uitstekend Cambuur.
We hadden al op 0-3 moeten staan.
Vind vooral Souren voortreffelijk spelen.

R058

R?lke vind ik ook prima. Draaide een paar keer goed weg op het middenveld. Moet alleen nog effectiever worden en de pass geven op het goede moment. Maar daar heeft iedereen last van deze wedstrijd.

mindra

Citaat van: Destroyer op december 13, 2024, 20:35:41
Het is ook niet best van beide kanten. Maar cambuur tempo veel te laag.

Elke keer als cambuur voor staat is
het niet goed aan beide kanten.  Alleen maar zeuren staan voor toch.

Destroyer

Citaat van: mindra op december 13, 2024, 21:09:39
Elke keer als cambuur voor staat is
het niet goed aan beide kanten.  Alleen maar zeuren staan voor toch.

Dat wss het begin, nu is het beter
** Poolwinner 18/19 - 21/22

NRG

Mooie, belangrijke en terechte overwinning?

nee,wel?

 :proost lekker mooi weer drie puntjes erbij of het altied even goed was telt nou niet meer prettig weekend allen

CambuurAmersfoort

Heerlijk!! Dit waren echt hele belangrijke. Verloren en de Graafschap was weg. Nu sta je door het gelijke spel van Excelsior en Volendam er maar 5 puntjes achter en doe je nog volop mee voor in ieder geval de play offs maar is het gat naar de promotieplekken slechts 5 punten.