Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 1 November 20:00 Jong AZ - Cambuur.

Gestart door Noordcambuur, oktober 29, 2024, 13:36:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Mooi dat Nartey en Mercera een doelpunt hebben gemaakt.
En dat komt uit onze jeugdopleiding grote complimenten  :thumbsup
Maar Balk is ook nog een broekje ook voor hem geweldig.

Dreet

Citaat van: YellowBlue op november 01, 2024, 23:40:28
smoor? Wat een ergenis die man
Wat een druiloor die commentator! Oh oh, wat is Wijdewormer toch een end rijden vanuut Leeuwarden. Ergernis deze man, neemt ESPN tegenwoordig alleen maar snotneuzen aan?

Poetser

Citaat van: Dreet op november 02, 2024, 12:29:34
Wat een druiloor die commentator! Oh oh, wat is Wijdewormer toch een end rijden vanuut Leeuwarden. Ergernis deze man, neemt ESPN tegenwoordig alleen maar snotneuzen aan?

Of deze:

"Scheidsrechter maakte zijn debuut dit jaar in de KKD, het is dan ook een competitie om in te leren"

:rodekaart

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op november 02, 2024, 12:31:52
Of deze:

"Scheidsrechter maakte zijn debuut dit jaar in de KKD, het is dan ook een competitie om in te leren"

:rodekaart
ik vraag me af was het wel een strafschop ik kon het niet goed zien.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2024, 09:45:17
Maar geen 3, maar denk je dat die het makkelijk afgaan dan?

ijshockey soms 2 dagen achter elkaar hoor .hoor je nooit klagen

Grijskijkert

Citaat van: denistel op november 02, 2024, 16:41:17
ijshockey soms 2 dagen achter elkaar hoor .hoor je nooit klagen
Daar ging het niet om, maar om dat het spel minder kan zijn en/of de concentratie minder is in zo'n troosteloze omgeving...
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Misschien een vreemde vraag en het is allemaal goed gekomen, maar we spelen op zaterdag, dan dinsdag en dan op vrijdag uit tegen een jong team. Waarom niet op maandag, zij spelen vrijwel altijd op maandag thuis en dan hadden wij ook een betere verdeling gehad.

Nu is het mooi dat we meer rust hebben voor Jong PSV, maar dit heeft natuurlijk wel invloed op het spel.

Heb trouwens ongelofelijk genoten van de instelling en vechtlust (en het juichem bij 2-3) afgelopen vrijdag. Mijn Cambuur hart sloeg sneller en was trots  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 03, 2024, 13:58:10
Misschien een vreemde vraag en het is allemaal goed gekomen, maar we spelen op zaterdag, dan dinsdag en dan op vrijdag uit tegen een jong team. Waarom niet op maandag, zij spelen vrijwel altijd op maandag thuis en dan hadden wij ook een betere verdeling gehad.

Nu is het mooi dat we meer rust hebben voor Jong PSV, maar dit heeft natuurlijk wel invloed op het spel.

Heb trouwens ongelofelijk genoten van de instelling en vechtlust (en het juichem bij 2-3) afgelopen vrijdag. Mijn Cambuur hart sloeg sneller en was trots  _O_ _O_ _O_
klopt. Ik denk dat de jongteams wel op maandag op hun best zijn. Wdb een voordeel. Tis natuurlijk een schande als je jong Az vrijdag zag en h?n eerste wedstrijd tegen Roda wb spelers. Maar goed je hoort nu niemand klagen..