Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 1 November 20:00 Jong AZ - Cambuur.

Gestart door Noordcambuur, oktober 29, 2024, 13:36:30

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Vind het fantastisch dat je in 6 dagen 3 x wint. Niks geen gezeur maar geweldig. 2 x prima en vandaag minder maar wel winnen. En dat wederom met bijna de hele selectie!

sunderland


wiekie1969

Citaat van: Specuveter op november 01, 2024, 22:04:41

Fijn!!
Want de zeikerds hier wisten niet hoe snel ze hun gal weer moesten spugen toen het 2-1 stond :R

Wat wil je dan. Zeggen dat Cambuur fantastisch speelde en de deuger gaan uit hangen???  Die lui waren beter het eerste uur. De wedstrijd kantelde na de 2-2.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 01, 2024, 22:21:26
Vind het fantastisch dat je in 6 dagen 3 x wint. Niks geen gezeur maar geweldig. 2 x prima en vandaag minder maar wel winnen. En dat wederom met bijna de hele selectie!

We hewwe iedereen nodig dat blijkt nu wel weer. Klasse.

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op november 01, 2024, 22:24:34
Wat wil je dan. Zeggen dat Cambuur fantastisch speelde en de deuger gaan uit hangen???  Die lui waren beter het eerste uur. De wedstrijd kantelde na de 2-2.
Nee hoor....

sunderland


Bernardo

3 wedstrijden in een week en alles gewonnen klasse. Voor de rest deze wedstrijd snel vergeten en door  |:)

zeewolde

Citaat van: sunderland op november 01, 2024, 22:55:13
Vond zelfs de commentator goed
nou eerste helft wel, en had ook meer kennis dan die van dinsdag. Maar 2e helft leek het wel of hij Balk geel wilde aannaaien.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op november 01, 2024, 23:02:12
Maar 2e helft leek het wel of hij Balk geel wilde aannaaien.

Dat wil half Nederland denk ik :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue


sjaak

Sinds Balk weer dat irritante gedrag laat zien scoort hij wel weer voor Cambuur. Zal toch het beste bij hem passen denk ik

gobo

Citaat van: YellowBlue op november 01, 2024, 23:40:28
smoor? Wat een ergenis die man
Eens. Wat een bedroevend niveau hebben de huidige ESPN commentatoren.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

fred


Harry L.

Uitstekende week. De volle buit. Voetbal was weer niet om aan te zien maar de punten tellen, op naar
Jong PSV.  |:)

Vlampiep

Fijn dat er ook gisteravond weer punten zijn gepakt.
Ik zal wel aan het zeiken zijn, maar het voetbal is toch vaak niet om aan te gluren. Tegen een wat volwassener jong AZ en minder geluk waren we flink op onze bek gegaan..
Tactisch rammelt het nog steeds en sommige spelers kunnen het niveau niet vasthouden.
Henk heeft het geluk nu mee dat we de punten pakken, maar duidelijk is wel dat er een spits moet komen en een tacticus naast hem.
De spelers doen hun uiterste best, maar sommigen kunnen niet beter en waar Henk om vroeg, een sterke assistent, kreeg hij niet, dus kan ik alleen de beleidsmakers wat verwijten en het afbranden van spelers en trainerstaf is dan ook onterecht.