Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur-Fc Eindhoven

Gestart door nee,wel?, oktober 11, 2024, 16:41:37

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

maar voordat iedereen naar excelsior vliegt hewwe we nog even een tussenstopke in ons eigen kooi stadion,maandagavond 21-10-24 spele we om 20:00 tegen fc eindhoven wat su ut mooi weze om 6 punten bij te kenne schrieven aan het huidige punten totaal in een tiedbestek van vier dagen |:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!


Inferno-058

Weer verlies vrees ik. Het is echt overleven tot de winterstop en dan hopen dat er wat bij komt...

Noordcambuur


PePe

Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!

Noordcambuur

Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!
dan moet er wel een spits staan en geen Balk in de spits graag.
En Diemers als spelbepaler en daarom Diemers heen Nartey en Souren.

NRG

Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 10:49:24
Eindhoven heeft gisteren verloren, die gaan maandag de mouwen ook weer extra opstropen voor de benodigde punten. Het zal niet makkelijk worden, maar ik hoop dat het omslagpunt dicht bij is!!

Om te winnen moet je wel scoren. We cre?ren weinig tot niets. En als er al iets wordt gecre?erd staat er niemand om het af te maken. Ik zie het omslagpunt helaas nog niet dichterbij komen.

Noordcambuur

Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?

michello

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?

Laten we er nog even wat extra druk op zetten. Goed idee. :proost

Noordcambuur

Citaat van: michello op oktober 19, 2024, 13:13:25
Laten we er nog even wat extra druk op zetten. Goed idee. :proost
daar drinken we een paar op  :proost :proost :proost

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 13:09:07
Verlies je deze wedstrijd wil ik het nog zien met Henk :?

Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.

Teun Seun

Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P

Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.

Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...

Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..



Inferno-058

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Inderdaad. Dadelijk wordt de trainer (deels terecht) geslachtofferd terwijl het eigenlijk veel dieper zit

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 14:02:43
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
was het een andere trainer geweest dan had die allang ontslag gekregen.
Maar het is Henk ja vertel het maar?..