Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur-Fc Eindhoven

Gestart door nee,wel?, oktober 11, 2024, 16:41:37

Vorige topic - Volgende topic

papier

Laat het toch even een paar wedstrijden staan zo. Als Mullem niet een fout maakt dan doet Casas dat wel.

Bankzitter

Eens, zoveel mogelijk laten staan de komende tijd. Misschien soms eens eentje, en natuurlijk als iemand geschorst is.
Je kan wel blijven wisselen maar vaak is het ook lood om oud ijzer. Wie er nu naast staat heeft gewoon even pech.

sunderland

Citaat van: papier op oktober 20, 2024, 15:17:26
Laat het toch even een paar wedstrijden staan zo. Als Mullem niet een fout maakt dan doet Casas dat wel.
meestal ben ik daar ook voor maar als je in 1 helft 6x verkeerd staat en 8 x de bal ergens heen schiet waar ook helemaal niemand staat dan houd het wel op he.

papier

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2024, 17:43:59
meestal ben ik daar ook voor maar als je in 1 helft 6x verkeerd staat en 8 x de bal ergens heen schiet waar ook helemaal niemand staat dan houd het wel op he.

Is zo hoor maar ik zie Casas straks ook fouten maken, en ons voldoende reden geve. Om een wissel van hem te willen. Dan blijven we bezig, zie ook de linksback positie. Nu Mullem wisselen dan geef je hem ook geen ruimte om te verbeteren. Laat het dus maar even staan, want we hebben geen uitgesproken beter alternatief.

denistel

Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P

Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.

Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...

Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..

laatste 30 wedstrijden 7 wonnen denk daar maar eens over na.

Oud Cambuur

En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 20, 2024, 20:45:37
En dan ga je weer beginnen met Balk in de spits tegen Eindhoven, zelfs een blind paard kan zien dat eerdere pogingen met hem in de spits op een mislukking uitliepen. Heb het idee dat Henk er ook niet veel zin meer in heeft

Wat is het alternatief?

V-man

>Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt. Dit verhaal heeft Henk naar voren gebracht. Volgens mij werden er bij aanvang heel andere berichten ons supporters voorgehouden.

Noordcambuur

Er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar dus wees er snel bij en mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
Dus bestellen die kaarten OP = OP :thumbsup

V-man

Citaat van: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 21:08:11
Er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar dus wees er snel bij en mis de eerste overwinning in het nieuwe stadion niet.
Dus bestellen die kaarten OP = OP :thumbsup
Jazeker maar dit is een bitsie ut verkeerde podium denk ik. Iedereen hier het toch een seizoenkaart!

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2024, 20:53:10
Wat is het alternatief?

Gewoon alles afbellen en niet meer ballen dit seizoen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man


CambuurArnhem