Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur-Fc Eindhoven

Gestart door nee,wel?, oktober 11, 2024, 16:41:37

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Zo maar beginnen..
        Janssen
Ottesen    Van Mullem   Nieling   Mercera
        Balk                                        Pauwels

                           Souren
               Narthy            Diemers
                            De Leeuw.

Mee eens??

papier

Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
        Janssen
Ottesen    Van Mullem   Nieling   Mercera
        Balk                                        Pauwels

                           Souren
               Narthy            Diemers
                            De Leeuw.

Mee eens??

Nee, kies gewoon voor logische dingen. Linkspoot op links, rechtspoot op rechts. Een spits in de spits. En geef spelers enkele wedstrijden het vertrouwen om meer vastigheden te krijgen. Dus wat mij betreft speen we op dit moment met Jansen, Mercera, V Mullem, Nieling, Poll, Kieftenbelt, Diemers, Nartey, Balk, De Leeuw en Pauwels. Waarbij ik wel zou willen dat we De Leeuw in de spits hebben, Balk op rechts en Nartey op hetm iddenveld aand e rechterkant.

Specuveter

Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..

Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:30:37
Zo maar beginnen..
        Janssen
Ottesen    Van Mullem   Nieling   Mercera
        Balk                                        Pauwels

                           Souren
               Narthy            Diemers
                            De Leeuw.

Mee eens??
Misschien even de app gebruiken die ik ook gebruik, maakt het stuk makkelijker voor je. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik zou zo weinig mogelijk omgooien ook al is dit niet de perfecte opstelling.
De angst en slordigheid moet eruit en daarvoor moet je vertrouwen geven en automatismen bouwen.
En laten leren van de dingen die verkeerd gingen in de eerste helft tegen Volendam.
'
Souren voor R?lke, de rest hetzelfde.

diekhuzen

Citaat van: Teun Seun op oktober 19, 2024, 14:51:16
Er is geen trainer die hier iets van kan maken.. Ik snap echt niet wat mensen hier denken 8P

Je kunt ook gewoon nadenken en luisteren naar wat er gezegd is vanuit de club toch? Er is een traject gestart wat sowieso 3 jaar duurt.. Dat gaat met hele grote dalen en af en toe een piek... Aan het eind van het 2e seizoen kun je misschien eens een conclusie trekken over Henk.

Al zet je Guardiola of Arne Slot voor de groep, de spelers worden niet beter.. Balk is matig, Poll is matig, jeugd is in potentie goud waard maar wil straks weg door het zeikende en teveel eisende publiek, De Leeuw is op leeftijd, Diemers is de man maar kan het niet alleen...

Misschien dat de mensen die gister aan het fluiten waren richting eigen ploeg ook zelf kunnen reflecteren hoe goed ze zijn als supporter. Is je beeld van de selectie dan realistisch? Kan wel een heel epistel schrijven maar het is tussen al deze vaak negatieve meningen toch een kansloze missie..

Cambuur is een volksclub met een kritisch, maar trouw publiek. Na vorig seizoen mag je toch wel verwachten dat de club iets meer aan ambitie uitspreekt? Overigens is het allemaal wat vaag en heeft Henk na de zoveelste tegenslag e.e.a. toegelicht voor de camera over de doelstellingen.
Je mag best kritisch zijn op het aankoopbeleid en Henk is geen trainer voor de lange termijn. Uit de wedstrijdanalyses wordt constant aangegeven dat we niet scoren en dat we hoger hadden kunnen staan, logisch want we hebben geen spits en het ontbreekt aan spelers met scorend vermogen. Verder is het veldspel zeer matig en worden we tactisch overmeesterd

Het is allemaal tam en we spelen te weinig met dezelfde samenstelling. Uiteindelijk vallen we weer terug op ervaren spelers. Het aantrekken van Alhaft en Afolabi komt ook niet overeen met de weg die we willen inslaan.








denistel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..

Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.

balk weer in de spits oh oh

justremco

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:55:51
Zit morgen weer op de bank en Afolabi ook..

Morgen zo maar starten, met deze 11, het kan zijn dat binnen deze 11 positie wisselingen zijn. Bijvoorbeeld de Leeuw in de spits en Nartey op het middenveld.

Alhaft gaat morgen starten en afgaande op de training van vanochtend speelt de Leeuw niet. Dus dan gaat Nartey naar het middenveld en Alhaft op de buiten

YellowBlue

Casas ipv Mullem en geef die nou eens een paar weken de kans samen.

papier

Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??

Klopt hoor maar ik heb liever een linkspoot opklinkt en een rechtspoot op rechts. Als ze eroverheen gaan kunnen ze een voorzet geven ipv terug te kappen. Daarbij denk ik dat met de koppels Mercera Balk, Poll Pauwels dit ook moet kunnen maar dat een voorwaarde wel is deze koppels een paar wedstrijden te laten staan.

Dan souren voor Kieftenbelt, die is idd er nog niet bij.

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 20, 2024, 11:47:57
Kieftenbeld is nog gebleseerd h?
Koppeltje Mercera Pauwels liep toch goed??
?

sunderland

#27
Citaat van: YellowBlue op oktober 20, 2024, 13:21:41
Casas ipv Mullem en geef die nou eens een paar weken de kans samen.
idd. Van Mullem was onthutsend . Maakte ook die onnozele overtreding waar die lui uit scoorden

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2024, 14:03:45
idd. Van Mullem was onthutsend . Maakte ook die onnozele overtreding waar die lui uit scoorden
Ook Van Mullem loopt niet over met gogme hoor ondanks zijn ervaring in het voetbal. Leuke bankzitter, maar absoluut niet geschikt voor basisplaats tussen de jonkies.

De Gast

Ik heb het idee dat sommige spelers maar eens een kaart pakken om maar een kaart te pakken omdat we dat tegen Emmen niet deden. Of een onnodige overtreding in de hoek zoals Mullem vrijdag.

Als je geen spits hebt waarom 4-4-3 spelen. Zinloos. Maarja Cambuur voetbal he.