Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur [26-10-24]

Gestart door Inferno-058, oktober 08, 2024, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Zo was het etentje bij Yucatan extra lekker!

Wat een onverwachte, maar heerlijke overwinning! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Beste pot. Dat ik nog mag mee mag maken dat Balk en Poll bij de beste spelers horen vandaag.., erg stug Cambuur gezien die met elkaar de overwinning hebben verdiend. Je zag ook steeds dat ze elkaar hielpen in moeilijke situaties en als dat er in komt dan kom je heel ver.
Nu zullen sommigen weer zeggen dat Exelcior zo slecht was maar dat kwam echt wel door ons. Mercera bere pot op hun topscorer en Poll gaf ook weinig weg tegen misschien wel de beste speler van de eerste divisie. Kortom een fantastische overwinning en prestatie!! En Oja Kieftenbelt viel fantastisch in.

Noordcambuur

Volledig met jouw eens Sunderland  :thumbsup
Blijven winnen dat is het beste voor de spelers,Cambuur en Cambuur online.
De sfeer kan zo veranderen  :y

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 26, 2024, 19:03:33
Dan moet er wel kwaliteit bij. Niet een fatsoenlijke aanval gezien de tweede helft. Geweldig uitvak trouwens. Top
bij hun wel ? We hebben hun het voetbal ook onmogelijk gemaakt door heel veel duels te winnen en dan kom je al heel ver. Na 9 minuten al 5 corners. Dik verdiende overwinning

Mike SCC

Prachtige punten precies op de manier die bij onze club in deze situatie past  |:) |:)

YellowBlue

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 26, 2024, 18:38:09
Wat is dat hier toch op dit forum? Een bijzonder knappe prestatie en dan toch meteen weer zeuren en zeiken op een niet fitte spits. Ik ben er van overtuigd dat hij wel iets kan toevoegen als hij fit zou zijn. Ik bekijk het maar weer van de zonnige kant: heel langzaam klimmen we, we geven erg weinig achterin weg, iedere week 1-0 is ook voldoende. Het is alleen niet goed voor mijn hart :)

Prima gespeeld. Goed verdedigd. Gevochten. Positief.
Draak van een spits (op dit moment). Kritisch.
Kan toch, dit is een forum.

okkele

kan inderdaad, maar het blijft een kwestie van persoonlijke voorkeur.
ik ben blij met afolabi, ik zie er wel een mark de vries in.
zoals ik ook vanaf het begin al blij ben met balk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

beam

Citaat van: Specuveter op oktober 26, 2024, 18:53:16
Mooie en degelijke overwinning
?chterhoede gewoon goed en weinig weggegeven.
Dat Excelsior viel mij erg tegen trouwens
Dat Excelsior tegen viel kan ook met ons te maken hebben.

Huizen

Uitvak was top zeg. Paar nieuwe songs ook. Lekker mannnnnn  |:)

beam

Citaat van: wiekie1969 op oktober 26, 2024, 19:03:33
Dan moet er wel kwaliteit bij. Niet een fatsoenlijke aanval gezien de tweede helft. Geweldig uitvak trouwens. Top
Ik heb de 1e helft ook niet een goede aanval gezien. Maar we hebben wel de punten. Een goal uit het niets. We hebben zo vaak gehad dat we beter waren en toch verloren. Daardoor extra blij dat we het nu eens andersom is.

beam

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2024, 18:53:47
eerst maar een serie neerzetten van overwinningen J.AZ en dan J.PSV.
Zelfde opstelling aanhouden Henkie :0=. Dan moet het lukken.

D.H.Skolten

Lekker hoor Excelsior uit 3 punten. Uit pakken we de punten wel. Hopen dat de thuis overwinning van maandag veel druk bij de spelers heeft weggenomen.

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op oktober 26, 2024, 18:32:15
We zijn uit het dal. Met dank aan de verdedigende organisatie. Niet spectaculair, wel degelijk.
Als we vorig jaar zo?n verdediging en keeper hadden gehad dan had het seizoen er heel anders uitgezien. Van meeste goals tegen naar veruit de minste goals tegen, wat een verschil.

Inferno-058

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 26, 2024, 18:38:09
Wat is dat hier toch op dit forum? Een bijzonder knappe prestatie en dan toch meteen weer zeuren en zeiken op een niet fitte spits. Ik ben er van overtuigd dat hij wel iets kan toevoegen als hij fit zou zijn. Ik bekijk het maar weer van de zonnige kant: heel langzaam klimmen we, we geven erg weinig achterin weg, iedere week 1-0 is ook voldoende. Het is alleen niet goed voor mijn hart :)
Overdrijven is ook een vak. Ja het was goed maar dat hoeft niet te betekenen dat we over alles uberpositief moeten zijn. Realisme...

Inferno-058

Man of the match was het uitvak die 90+ minuten gas gaf!

:scc