Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur [26-10-24]

Gestart door Inferno-058, oktober 08, 2024, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

R058

Heerlijk hoor. Kieftenbeld viel echt goed in vond ik. Brengt veel rust in de ploeg. Vind t wel jammer dat we totaal niet meer proberen te voetballen na de 70e minuut, maar misschien wil ik dan ook wel teveel.

Noordcambuur

Mannen gefeliciteerd prachtig dit resultaat  :thumbsup

AL

Hele 2e helft met 10 man gespeeld en hem dan nog relatief gemakkelijk over de streep getrokken.

De Gast

Plekkie 8
Van harte beste forummers. Met wat meer scorend vermogen doe je gewoon mee bovenin. Maar eerst dit maar even koesteren.
Topprestatie vandaag.

Scc0511

 Huppaaaaaa!!!! Bonuspunten! Opa voorin kan echt niet  :zucht

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2024, 18:30:21
Plekkie 8
Van harte beste forummers. Met wat meer scorend vermogen doe je gewoon mee bovenin. Maar eerst dit maar even koesteren.
Topprestatie vandaag.
had ik al eerder gemeld 8e plek  w:)

Cambuur Groningen

Knappe overwinning hoor, die lui hebben 8 wedstrijden op rij thuis gewonnen. Prima de voorsprong verdedigd, je speelt zoals hiervoor ook al gezegd wordt eigenlijk met 10 man, maakt het extra knap. Erg erg blij mee!

Bankzitter

We zijn uit het dal. Met dank aan de verdedigende organisatie. Niet spectaculair, wel degelijk.

zeewolde

Heerlijk |:)
En dat met 10 man.
Speel anders maar met de spits van de o15, maar die Afolabi kan echt niks

AL

Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2024, 18:33:06
Heerlijk |:)
En dat met 10 man.
Speel anders maar met de spits van de o15, maar die Afolabi kan echt niks

Ik had Afolbai er uit gehaald en niet Balk.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op oktober 26, 2024, 18:32:15
We zijn uit het dal. Met dank aan de verdedigende organisatie. Niet spectaculair, wel degelijk.
Was toch wel billenknijpen in het laatste kwartier hoor. Nieling met kop en schouders boven de rest achterin.

Harry L.

Dit geeft de burger moed, hele mooie punten. Zag er ook een stuk beter uit.
Appie kan inderdaad wel retour afzender, hopen dat we we een spits aan kunnen trekken in de winter.
Geniet er van allen |:)

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2024, 18:33:06
Heerlijk |:)
En dat met 10 man.
Speel anders maar met de spits van de o15, maar die Afolabi kan echt niks

Omdat hij niet fit is. Je kunt het duidelijk zien. Hij kan niet versnellen.

V-man

Heerlijke goal van Balk! Mooie overwinning. Fantastisch uitvak!

Trainert!

weer een uitoverwinning
weer met 0-1
weer geen goal tegen
weer balk met een goal

wat een positiviteit  :devil