Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur [26-10-24]

Gestart door Inferno-058, oktober 08, 2024, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Wat is dat hier toch op dit forum? Een bijzonder knappe prestatie en dan toch meteen weer zeuren en zeiken op een niet fitte spits. Ik ben er van overtuigd dat hij wel iets kan toevoegen als hij fit zou zijn. Ik bekijk het maar weer van de zonnige kant: heel langzaam klimmen we, we geven erg weinig achterin weg, iedere week 1-0 is ook voldoende. Het is alleen niet goed voor mijn hart :)

wiekie1969

Maximale eruit gehaald. 3 punten met. Zien we volgende week wel weer. Ik nim er 1 op.  :proost

zeewolde

Een zeer mooie en onverwachte overwinning. Maar je mag toch benoemen dat die Afolabi al moeite heeft bij walging football.

carlo de leeuw

Als je spits zo opvallend niks goed doet ist logisch dat dat genoemd word toch. Die Nieling heb ik het meest van genoten!

papier


Cambuur Groningen

Citaat van: carlo de leeuw op oktober 26, 2024, 18:43:27
Als je spits zo opvallend niks goed doet ist logisch dat dat genoemd word toch. Die Nieling heb ik het meest van genoten!
Ik vond wel meer niet goed, maar geniet nu even van het moment en de overwinning. Nieling was inderdaad top!

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2024, 18:30:21
Plekkie 8
Van harte beste forummers. Met wat meer scorend vermogen doe je gewoon mee bovenin. Maar eerst dit maar even koesteren.
Topprestatie vandaag.

Precies dit, had je een veel scorende spits gehad of een paar middenvelders die scoorden had je mee gedaan om de bovenste plekken.
Minste goals tegen in de KKD.

papier

Met een spits die niet scoort en als kapstok kan fungeren hadden we ook wel hoger gestaan denk ik.

Specuveter

Mooie en degelijke overwinning
?chterhoede gewoon goed en weinig weggegeven.
Dat Excelsior viel mij erg tegen trouwens

Noordcambuur

Citaat van: papier op oktober 26, 2024, 18:47:40
Met een spits die niet scoort en als kapstok kan fungeren hadden we ook wel hoger gestaan denk ik.
eerst maar een serie neerzetten van overwinningen J.AZ en dan J.PSV.

Bankzitter

Maar we zijn met alles fit dus niks minder dan Excelsior of Volendam die wel bij de top KKD horen. Er is na de winter nog best wat mogelijk als we blijven aanklampen tot dan.

diekhuzen

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2024, 18:53:47
eerst maar een serie neerzetten van overwinningen J.AZ en dan J.PSV.

Zijn wel onze  angstgegners...

wiekie1969

Dan moet er wel kwaliteit bij. Niet een fatsoenlijke aanval gezien de tweede helft. Geweldig uitvak trouwens. Top

Specuveter

Play Offs zijn weer in beeld.
Daar ben ik voorlopig erg tevreden mee.

Zuid1991

#89
Citaat van: wiekie1969 op oktober 26, 2024, 18:36:30
Omdat hij niet fit is. Je kunt het duidelijk zien. Hij kan niet versnellen.
Hij zal niet kunnen versnellen omdat hij niet fit is maar hij is in zijn eerste aanname (en tweede actie) technisch ook heel erg beperkt hoor?.
Ben best wel geschrokken wat ik zag.

Er moet een frisse nieuwe spits erbij!

Mooi punten vandaag! |:)