Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur [26-10-24]

Gestart door Inferno-058, oktober 08, 2024, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Wel bijzonder
Als we verliezen staat het hier vol met reacties
En nu met deze knappe winst is het hier maar rustig!

oost

Wat een ontzettend knappe en verdiende overwinning  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 09:53:29
Wel bijzonder
Als we verliezen staat het hier vol met reacties
En nu met deze knappe winst is het hier maar rustig!
klopt helemaal nu hoor je de azijn zeikerds niet?

PePe


michello

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 09:53:29
Wel bijzonder
Als we verliezen staat het hier vol met reacties
En nu met deze knappe winst is het hier maar rustig!

De ??n grijpt naar de fles, de ander reageert zich af op z?n vrouw en weer een ander spuit z?n gal op het forum.  :koffie

Grijskijkert

Citaat van: michello op oktober 27, 2024, 10:29:41
De ??n grijpt naar de fles, de ander reageert zich af op z?n vrouw en weer een ander spuit z?n gal op het forum.  :koffie
Mis er nog 1, degene die relativeert en/of kijkt naar positieve dingen... :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Top gewoon! Heel eerlijk gewoon een verlies partij verwacht. Echt knap.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bussum op oktober 26, 2024, 22:33:28
Uitvak was top zeg. Paar nieuwe songs ook. Lekker mannnnnn  |:)

Respect echt als vanouds. Kreeg een flash back naar de kampioenswedstrijd 2013  :)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurArnhem

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 09:53:29
Wel bijzonder
Als we verliezen staat het hier vol met reacties
En nu met deze knappe winst is het hier maar rustig!

Ik ben in elk geval erg tevreden met de uitslag,  maar ook met het spel, en hoe fel er gestreden is. Op weg om een hecht team te worden. Hopelijk trekken ze dit door naar de komende wedstrijden met de twee Jong teams. De overwinning op Excelsior is een enorme opsteker. Wat Afolabi betreft, we gaan het vanzelf zien. Ik schrijf hem nog lang niet af, wie weet verrast hij ons nog.

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 09:53:29
Wel bijzonder
Als we verliezen staat het hier vol met reacties
En nu met deze knappe winst is het hier maar rustig!
1 zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk, maar knappe overwinning idd.

Inferno-058

#115
Citaat van: Destroyer op oktober 27, 2024, 11:34:37
Respect echt als vanouds. Kreeg een flash back naar de kampioenswedstrijd 2013  :)
Sfeer bij uitwedstrijden is sowieso stuk beter dan thuis en dan specifiek de (nieuwe) Noordtribune

denistel

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 09:53:29
Wel bijzonder
Als we verliezen staat het hier vol met reacties
En nu met deze knappe winst is het hier maar rustig!

niet altijd tijd om meteen te reageren zat alweer bij yshockey
gisteravond super knappe zege dit natuurlijk met gedurfd voetbal
iets wat exelsior wel verraste denk ik. op naar D Haag uit

666

Citaat van: Destroyer op oktober 27, 2024, 11:34:37
Respect echt als vanouds. Kreeg een flash back naar de kampioenswedstrijd 2013  :)

Toch wel lekker als het op een zaterdag is, al die verre uitwedstrijden is op een vrijdag vaak( ook voor mij) niet te doen...

Maar 90 minuten gasgevuh in het uitvak  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op oktober 27, 2024, 12:04:56
Sfeer bij uitwedstrijden is sowieso stuk beter dan thuis en dan specifiek de (nieuwe) Noordtribune
Oneens, laatste thuiswedstrijd weer redelijk als vanouds.
Alles valt en staat met de heren op het veld (strijd, beleving).

moodygrunn

Citaat van: CambuurArnhem op oktober 27, 2024, 11:51:47
Ik ben in elk geval erg tevreden met de uitslag,  maar ook met het spel, en hoe fel er gestreden is. Op weg om een hecht team te worden. Hopelijk trekken ze dit door naar de komende wedstrijden met de twee Jong teams. De overwinning op Excelsior is een enorme opsteker. Wat Afolabi betreft, we gaan het vanzelf zien. Ik schrijf hem nog lang niet af, wie weet verrast hij ons nog.
Als Balk deze lijn door trekt is de druk er ook wat vanaf om per se met Afolabi te spelen. Kan ie mooi in alle rust naar fitheid toewerken.
In Henk en Sandor we trust