Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 10:33:00
Groningen had een bod gedaan van 3 ton is door cambuur niet geaccepteerd  ben benieuwd wat het bod dan nu is zal niet veel meer zijn
Wat ik hoorde is dat Cambuur standvastig is en vast heeft gehouden aan de vraagprijs(bedrag richting Nieling)

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2025, 10:40:12
Wat ik hoorde is dat Cambuur standvastig is en vast heeft gehouden aan de vraagprijs(bedrag richting Nieling)

Dan gaat deze transfer niet door denk ik van 3 ton naar een miljoen  dat gaat Groningen niet betalen

Lore

Ach, bonussen, doorverkooppercentages, zoveel aspecten tussen 3 ton en 1 miljoen. Maar 3 ton is een belachelijk bod voor een basisspeler met 3 jaar contract

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 10:46:24
Dan gaat deze transfer niet door denk ik van 3 ton naar een miljoen  dat gaat Groningen niet betalen
En toch is er een akkoord tussen de clubs...

Noordcambuur

Citaat van: Lore op juli 17, 2025, 10:50:14
Ach, bonussen, doorverkooppercentages, zoveel aspecten tussen 3 ton en 1 miljoen. Maar 3 ton is een belachelijk bod voor een basisspeler met 3 jaar contract
hoorde net dat het een bod van tegen de 7 ton is en dan komt doorverkoop percentage en bonussen nog bij.
Mooi bedrag en dan nu heel snel een linkerverdediger en rechterverdediger halen.
Niet te lang wachten op Galvez duurt te lang.

michello

5 ton zou een redelijk bedrag zijn voor een speler die net is doorgebroken. (Nog geen jaar geleden) daarbij een mooie doorverkooppercentage van 15% en we hebben een mooie deal.

Bankzitter

Ik zal eerlijk zeggen dat ik bij Mercera dat contract van 2 jaar niet zo goed snapte vanuit de O21.
Maar die heeft zijn kans toch goed gepakt , eerst op linksback en toen Ottensen uit de basis gespeeld.

7 ton klinkt al een mooi en re?el bedrag. Na Bangura en Smit, toch alweer de 3e die vanuit O21 geld oplevert.
En we hebben er nog wel wat meer in aantocht.


Lore

Dus keuze:

Stel wij halen dit jaar 3.500.000 miljoen binnen qua transfers. Investeren in de selectie of alles aflossen en daarmee 350.000 structureel meer spelersbudget elk jaar?

Poetser

Prima. Na de Pisa interesse al een half jaar best wel matig.

michello

Citaat van: Lore op juli 17, 2025, 11:24:04
Dus keuze:

Stel wij halen dit jaar 3.500.000 miljoen binnen qua transfers. Investeren in de selectie of alles aflossen en daarmee 350.000 structureel meer spelersbudget elk jaar?

Als er 3.5 miljoen is binnengekomen hebben we volgens mij het spelersfonds van 1.5 miljoen afgelost. Dat is allereerst al heel mooi.

Lore

Citaat van: michello op juli 17, 2025, 11:40:19
Als er 3.5 miljoen is binnengekomen hebben we volgens mij het spelersfonds van 1.5 miljoen afgelost. Dat is allereerst al heel mooi.

Yes! Dat was volgens mij gelimiteerd op een maximaal rendement.

Oud Cambuur

Niet aanwezig op de training

Leeuwarder94

Ruim een half miljoen plus bonussen dus.  Lijkt mij een prima bedrag voor deze jongen.
De wens is de vader van de gedachte

Bankzitter


moodygrunn

Citaat van: michello op juli 17, 2025, 11:40:19
Als er 3.5 miljoen is binnengekomen hebben we volgens mij het spelersfonds van 1.5 miljoen afgelost. Dat is allereerst al heel mooi.
Wat zijn eigenlijk de voorwaarden van dat spelersfonds? En wanneer zijn we er vanaf?
In Henk en Sandor we trust