Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2025, 07:28:26
Met optie tot koop natuurlijk, veel kleinere clubs uit Italie werken zo, en op deze manier zijn er veel spelers voor een dikke huursom naar Italie vertrokken die later bij een eventuele definitieve transfer verrekend wordt met de hoofdsom. Het is bijna standaard 1/3e van de hoofdsom de huurprijs is..

Dan zou ik het wel snappen als we alleen willen verkopen. Maar 3 ton huur dan is er wel te praten.

Destroyer

Is het verstandig op dit moment?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: Destroyer op januari 22, 2025, 08:24:56
Is het verstandig op dit moment?
vanwege het geld?
Of vanwege hoe het nu met het elftal gaat??

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op januari 22, 2025, 08:24:56
Is het verstandig op dit moment?
We willen toch een spits? ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2025, 07:28:26
Met optie tot koop natuurlijk, veel kleinere clubs uit Italie werken zo, en op deze manier zijn er veel spelers voor een dikke huursom naar Italie vertrokken die later bij een eventuele definitieve transfer verrekend wordt met de hoofdsom. Het is bijna standaard 1/3e van de hoofdsom de huurprijs is..

Mooie constructie......voor de kopende club. Ik ga er vanuit dat de koopsom dan ook wat hoger is dan normaal? Want voor de verkopende club is het niet aantrekkelijk.

In ons geval zou je het misschien kunnen overwegen, want wij moeten geld van transfers aflossen bij de gemeente en het spelersfonds. Huursommen gaan daar volgens mij niet in mee.

Maar dan nog moet het bedrag groot genoeg zijn om echt een verschil te maken.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op januari 22, 2025, 08:48:55
Mooie constructie......voor de kopende club. Ik ga er vanuit dat de koopsom dan ook wat hoger is dan normaal? Want voor de verkopende club is het niet aantrekkelijk.

In ons geval zou je het misschien kunnen overwegen, want wij moeten geld van transfers aflossen bij de gemeente en het spelersfonds. Huursommen gaan daar volgens mij niet in mee.

Maar dan nog moet het bedrag groot genoeg zijn om echt een verschil te maken.
Heb die Italiaanse journalist gevraagd, de hoofdsom schijnt 900K te zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Lekker is dat, eerst proberen en dan kopen. Grijskijkert zegt dat dat normaal is in Itali?.
9 ton is toch veel te weinig. Als hij het goed gaat doen heeft Pisa in een half jaar minimaal een miljoen verdiend. Tja

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 22, 2025, 09:17:06
Lekker is dat, eerst proberen en dan kopen. Grijskijkert zegt dat dat normaal is in Itali?.
9 ton is toch veel te weinig. Als hij het goed gaat doen heeft Pisa in een half jaar minimaal een miljoen verdiend. Tja
Er is nog niets definitief, onderhandeling is nog bezig.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Even wat anders. Cambuur heeft het nu goed staan en de dynamiek in de groep is erg goed.
In mijn ogen moet je heel erg nadenken over dat te willen veranderen.
Met Mercera ,Ottesen staat het als een huis en zeker in uitwedstrijden.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2025, 08:32:50
We willen toch een spits? ;)
een spits ja. Huren willen ze en daar is nog genoeg geld voor. Kopen gebeurt toch niet.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 22, 2025, 09:17:06
Lekker is dat, eerst proberen en dan kopen. Grijskijkert zegt dat dat normaal is in Itali?.
9 ton is toch veel te weinig. Als hij het goed gaat doen heeft Pisa in een half jaar minimaal een miljoen verdiend. Tja
9 ton voor huur Sunderland  :? is dat voor een half jaar?

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op januari 22, 2025, 09:42:00
9 ton voor huur Sunderland  :? is dat voor een half jaar?
9 ton is de prijs die ze willen betalen.
Eerst huur en 3 ton daarna koop en nog 6 ton
Klopt het zo Grijskijkert?

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 22, 2025, 10:04:52
9 ton is de prijs die ze willen betalen.
Eerst huur en 3 ton daarna koop en nog 6 ton
Klopt het zo Grijskijkert?
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 22, 2025, 10:04:52
9 ton is de prijs die ze willen betalen.
Eerst huur en 3 ton daarna koop en nog 6 ton
Klopt het zo Grijskijkert?
bedankt Specuveter .
Dat zijn bedragen waar we niet wakker van liggen toch.

Bens

Mooi niet doen, hem lekker houden.