Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik zou het gelijk doen. Prima club, mooie omgeving, goed klimaat en eten en  een goed niveau (op dit moment).
Zelf stadion van buiten gezien 4 jaar geleden. Echt Italiaans.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Kom maar op met die centen |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Willen ook echt een rechtsback want hun eigen rechtsback is het hele seizoen uitgeschakeld.

CambuurAmersfoort

Tussen 1 en 1.5 miljoen en hij is van jullie. Heeft nog 2.5jr +1 contract en is nog jong dus mag zo'n waarde toch zeker wel vertegenwoordigen lijkt mij.

Noordcambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort link=topic=2677. #msg375031 date=1736456438
Tussen 1 en 1.5 miljoen en hij is van jullie. Heeft nog 2.5jr +1 contract en is nog jong dus mag zo'n waarde toch zeker wel vertegenwoordigen lijkt mij.
nou ik hoop op iets meer nog? :P

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Getraind door Filippo Inzaghi zie ik net pas.
Ze staan 2de en zullen wel alles op alles zetten om die plaats vast te houden. Ik denk dat een 1.5 miljoen echt wel eens realistisch kan zijn.

Ik wil hem wel brengen.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2025, 22:05:22
nou ik hoop op iets meer nog? :P

Hopen mag altijd, maar 1 miljoen voor een speler die pas een halfjaar geregeld speelt (en niet eens z? opvallend) zou toch al fantastisch zijn voor SCC? Bangura was toen hij wegging vele malen beter.
Een mooi doorverkooppercentage erbij doen voor de toekomst en snel op het vliegtuig zetten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

diekhuzen

Paar ton is al prima en Mercera is wel te vervangen en mooi geld aanbreken voor doelpunten

Vlampiep

Spelers met dergelijke instelling worden zeldzaam en gun hem een mooie club op hoog niveau.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2025, 22:32:40
Getraind door Filippo Inzaghi zie ik net pas.
Ze staan 2de en zullen wel alles op alles zetten om die plaats vast te houden. Ik denk dat een 1.5 miljoen echt wel eens realistisch kan zijn.

Ik wil hem wel brengen.  :thumbsup
Ze hebben daar in Pisa ook een scheve toren, dus perfecte overstap

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op januari 10, 2025, 09:14:21
Ze hebben daar in Pisa ook een scheve toren, dus perfecte overstap
dan krijgt hij geen heimwee Inferno

janou

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 09, 2025, 23:02:59
Hopen mag altijd, maar 1 miljoen voor een speler die pas een halfjaar geregeld speelt (en niet eens z? opvallend) zou toch al fantastisch zijn voor SCC? Bangura was toen hij wegging vele malen beter.
Een mooi doorverkooppercentage erbij doen voor de toekomst en snel op het vliegtuig zetten.

Helemaal mee eens. Komt echt nog niet in de buurt van Bangura nee. alles boven de 7.5 ton vind ik al winst, was de eerste 4 wedstrijden dit seizoen gewoon wissel bij ons he.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ondanks alle bovenstaande feiten, ben ik wel erg onder de indruk van zijn fysiek en postuur, ik zou hoe dan ook een doorverkooppercentage doen, desnoods met een paar ton minder. Het zou pas een drama worden als we straks (een deel van) de Jackpot mislopen
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 10, 2025, 11:58:41
Ondanks alle bovenstaande feiten, ben ik wel erg onder de indruk van zijn fysiek en postuur, ik zou hoe dan ook een doorverkooppercentage doen, desnoods met een paar ton minder. Het zou pas een drama worden als we straks (een deel van) de Jackpot mislopen
Helemaal mee eens Kuzma. In Itali? houden ze van dit soort verdedigers en hij heeft potentie om daar op he5 hoogste nivo mee te doen.