Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Is er nog belangstelling voor Mercera  :?

diekhuzen

Citaat van: Vlampiep op januari 10, 2025, 15:52:02
Helemaal mee eens Kuzma. In Itali? houden ze van dit soort verdedigers en hij heeft potentie om daar op he5 hoogste nivo mee te doen.

Op basis van zijn fysieke gesteldheid? Mercera is matig in de opbouw en slordig. Uiteraard jong en ik ben het met je eens dat hij zich kan ontwikkelen, maar hoogste niveau is nog lang geen sprake van.

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op januari 14, 2025, 14:25:23
Op basis van zijn fysieke gesteldheid? Mercera is matig in de opbouw en slordig. Uiteraard jong en ik ben het met je eens dat hij zich kan ontwikkelen, maar hoogste niveau is nog lang geen sprake van.
Ach, dat vonden ze indertijd ook van Anderson die een tijdje  later in de serie A speelde.

Grijskijkert

Citaat van: diekhuzen op januari 14, 2025, 14:25:23
Op basis van zijn fysieke gesteldheid? Mercera is matig in de opbouw en slordig. Uiteraard jong en ik ben het met je eens dat hij zich kan ontwikkelen, maar hoogste niveau is nog lang geen sprake van, is mijn mening.
Ik heb de vrijheid genomen om je zin af te maken, want anders staat er dat jou waarneming de juiste is... Wat niet zo is als je de statistieken van Mercera er bij pakt.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

rody rules

Citaat van: Inferno-058 op januari 10, 2025, 09:14:21
Ze hebben daar in Pisa ook een scheve toren, dus perfecte overstap

:_schater :_schater :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op januari 14, 2025, 14:41:45
Ach, dat vonden ze indertijd ook van Anderson die een tijdje  later in de serie A speelde.

Okkele zijn favoriet  :D

Hij kan idd trots vertellen dat hij daar 9 potjes heeft meegedaan.
En dat hij nu op zijn 29e al sinds 1 juli 2023 clubloos is....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Tyrique Mercera staat open voor transfer van Cambuur naar Pisa: 'Zou een mooie bekroning zijn'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 09:01 ? Sport


Al is het nog wachten op een concreet bod uit Itali?, Tyrique Mercera (21) overweegt een winters vertrek bij SC Cambuur. ?Als het ervan komt, zou ik blij zijn.?

Onlangs maakte de bekend dat de Italiaanse Serie B-club Pisa SC ge?nteresseerd is in de diensten van de rechtsback, die bezig is aan een sterk seizoen. Hij speelde zich in de basis bij Cambuur en maakte in november zijn debuut voor het nationale team van Cura?ao.

Ontwikkeling bekronen
?Ik heb tegen mijn zaakwaarnemer gezegd dat ik een overgang naar Pisa wel wil overwegen?, zegt Mercera. ?Maar ik weet op dit moment niet hoe de gesprekken verlopen. Daar houdt mijn zaakwaarnemer zich mee bezig. Als het ervan komt, zou ik blij zijn. Voor nu focus ik me op Cambuur.?

Mercera benadrukt dat hij zich in Leeuwarden op zijn plek voelt. ?Ik sta in de basis en kan me ontwikkelen. Dat heb ik bij het nemen van een beslissing wel in mijn achterhoofd. Ik hoef dus niet per se weg. Tegelijkertijd is het mooi als je je ontwikkeling kan bekronen met een mooie overstap.?

Wachten op concreet bod

Van de ene scheve toren naar de andere: het zou deze winter dus zomaar eens kunnen gebeuren voor Mercera. Al is er nog geen concreet bod uit Itali? bij Cambuur binnengekomen, laat technisch manager Lars Lambooij weten. De verwachting is echter dat dit nog wel gaat gebeuren.

Als het zover is, moet de jonge rechtsback zich nog wel in de Italiaanse club verdiepen. ?Ik heb natuurlijk al wel op internet gekeken, maar zou dan graag nog met de trainer spreken of een bezoekje aan de club willen brengen om te kijken hoe het gevoel is. Maar ik weet niet of dat mogelijk is.?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Als het doorgaat zal het wel de laatste transfer dag gaan worden?

Voorstopper

Even met Mario Been babbelen, die heeft volgens mij ook bij Pisa gespeeld.....

NRG

Citaat van: Voorstopper op januari 20, 2025, 11:35:10
Even met Mario Been babbelen, die heeft volgens mij ook bij Pisa gespeeld.....

Klopt. Wordt daar nog steeds als een held onthaald. En anders Wim Kieft maar even bellen..

upweer

Citaat van: Voorstopper op januari 20, 2025, 11:35:10
Even met Mario Been babbelen, die heeft volgens mij ook bij Pisa gespeeld.....

Wim Kieft ook haha

Grijskijkert

Bericht uit Itali?; 

Gianluca Di Marzio
@DiMarzio
#Calciomercato | Il #Pisa sta trattando Tyrique Mercera, esterno classe 2003 del Camburr. I nerazzurri hanno offerto il prestito con obbligo a determinate condizioni mentre il club olandese vuole cedere il calciatore a titolo definitivo
Vertaald vanuit het Italiaans door
#Calciomercato | De #Pisa heeft te maken met Tyrique Mercera, een vleugelspeler geboren in 2003 voor Camburr. De Nerazzurri hebben de lening onder bepaalde voorwaarden vrijblijvend aangeboden, terwijl de Nederlandse club de speler definitief wil verkopen
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Huur ?  Lolbroeken.

Buongiorno,

Voor verhuur kunt kiezen uit De Jong, Casas of Marsman.

Ciao, Lars
(Op een ansichkaart met de Oldehove op de voorkant op de post doen)

Grijskijkert

#88
Citaat van: Bankzitter op januari 22, 2025, 07:22:32
Huur ?  Lolbroeken.

Buongiorno,

Voor verhuur kunt kiezen uit De Jong, Casas of Marsman.

Ciao, Lars
(Op een ansichkaart met de Oldehove op de voorkant op de post doen)
Met optie tot koop natuurlijk, veel kleinere clubs uit Italie werken zo, en op deze manier zijn er veel spelers voor een dikke huursom naar Italie vertrokken die later bij een eventuele definitieve transfer verrekend wordt met de hoofdsom. Het is bijna standaard 1/3e van de hoofdsom de huurprijs is..
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Okay....
En per wanneer??