Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]

Gestart door Inferno-058, september 20, 2024, 21:43:09

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:02:32
Cambuur dat is m'n clubje
Cambuur dat is m'n trots
Cambuur dat is m'n clubje
Wij gaan helemaal los

https://www.youtube.com/watch?v=jRdzCwEAcDc

Is een beetje een mix van deze ^ en 'Schatje, mag ik je foto?'

Bijna heulemaal goed;
Cambuur dat is mien clubke
Cambuur dat is mien trots.
Kent skele juh.

Naastismis

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen

Kijk naar de stand, de clubs die onderaan staan allemaal uit tegen gespeeld.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen
dat weet ik wel zeker

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:04:36
Hele mooie avond gehad in Venlo. Fanatiek uitvak, goede punten. Gastvrijheid bij Venlo +1 door de bittergarnituur.

Ja was prima. Wel erg veel hele jonge gasten met iets teveel poeder in de neus.


Inferno-058

Citaat van: Poetser op oktober 05, 2024, 12:30:11
Ja was prima. Wel erg veel hele jonge gasten met iets teveel poeder in de neus.
Dat is wel een aanname

Bankzitter

Citaat van: Naastismis op oktober 05, 2024, 12:16:50
Kijk naar de stand, de clubs die onderaan staan allemaal uit tegen gespeeld.

Die staan onderin omdat ze punten tegen ons hebben laten liggen. Met 3 punten meer stonden die middenmoot  :clint

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 05, 2024, 12:30:11
Ja was prima. Wel erg veel hele jonge gasten met iets teveel poeder in de neus.
Hoensu aanname, ut bakpoeier sat hun tot de oren an toe. :_schater

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 09:09:36
Nog even de samenvatting gezien net. Wat een kansen. Niet normaal. Maar ze mutte er gvd in. Dan tegen Volendam maar. Komt een keer een wedstrijd dat alles er invliegt. Duurt niet lang meer.


kwaliteit wiekie. in de winterstop wordt weer een blik aanvallers opengetrokken en promoveren we via play offs |:)

Specuveter

Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:37:18

kwaliteit wiekie. in de winterstop wordt weer een blik aanvallers opengetrokken en promoveren we via play offs |:)
Als het dan maar wel FITTE aanvallers zijn!!!!

Yellow Army

Area 58

Destroyer

Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:37:18

kwaliteit wiekie. in de winterstop wordt weer een blik aanvallers opengetrokken en promoveren we via play offs |:)

Zit nog een spits die ook wat kan bij de selectie he
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2024, 19:33:30
Idd. Want wat is teveel?

Als het je niet meer lukt om met je ogen te knipperen bist vaak over de grens heen gaan.  :_schater

Inferno-058

Citaat van: Poetser op oktober 05, 2024, 21:32:05
Als het je niet meer lukt om met je ogen te knipperen bist vaak over de grens heen gaan.  :_schater
Hest er last van had dan?

De Gast


De Gast

Citaat van: Specuveter op oktober 05, 2024, 18:46:38
Als het dan maar wel FITTE aanvallers zijn!!!!

Kest oek teveel eisen.