Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]

Gestart door Inferno-058, september 20, 2024, 21:43:09

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 05, 2024, 09:05:55
Als je nu zag hoe goed het druk zetten en ook de (patronen in) de opbouw gingen dan vraag je je toch werkelijk af hoe het afgelopen zondag z? slecht kon zijn!?

Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen
Henk, held, bedankt

Teun Seun

Hele sterke eerste helft. Sterk gevoetbald en veel kansen gecre?erd. Gun het Henk enorm. Hopelijk nu komende wedstrijd de basis laten staan en fitte wissels op de bank. Vastigheid kent geen tijd

Kuzmanovic-Apeldoorn

Geweldige intensiteit in de wedstrijd, vooral bij niet balbezit. Respect hoe de Leeuw, kieftenbelt en diemers dat doortrokken, maar ook hoe nartey en vooral mercera als jonkies het volhielden  _O_
Henk, held, bedankt

papier

Eerste kwartier in de 2e helft was ook prima. Na de wissels bij VVV gingen zij opportunistischer spelen en kwamen we meer onder druk.

Bankzitter

Dat is ook wel opties, ze pompen veel maar vaak komt zo'n bal even hard weer terug. EN het was zonde dat we uit de counter niet de 0-2 maken want die ruimte was er ook wel.

Specuveter

Citaat van: richard op oktober 05, 2024, 08:09:22
Wat hest ut zwaar niet jongen om alles in de gaten te houden maar heb nog genoeg gepost hoor. Pracht punten met een prima eerste helft en de keeper die je fantastisch red op het laatst. En even voor de goede orde ik hef ut Henk oek al even meldt. Want daar hef ik af en toe contact met weest dat oek even.
Moet je nu een schouderklopje?

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2024, 09:43:27
Dat is ook wel opties, ze pompen veel maar vaak komt zo'n bal even hard weer terug. EN het was zonde dat we uit de counter niet de 0-2 maken want die ruimte was er ook wel.

Echt heel gevaarlijk werden ze in mijn ogen ook niet inderdaad maar zo dominant als daarvoor waren we niet. Een goede kans eigenlijk. De rest pakte de keeper, op het oog, zonder al teveel problemen (ook weer een mooi teken van zijn kwaliteit natuurlijk).

Bankzitter

Ja, deze heeft niet zo veel flair als bijvoorbeeld onze portugeze vriend, maar mischien ook wel beter.
Het lijkt of die alles heel simpel pakt en dat is ook wel frustrerend voor de tegenstander ipv te doen alsof je een wereldredding maakt.

debaas058

Heerlijk nieuw nummertje in het uitvak ook
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

richard

Citaat van: Specuveter op oktober 05, 2024, 09:49:28
Moet je nu een schouderklopje?

Ik hoef van niemand een schouderklopje red mee zelf wel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: debaas058 op oktober 05, 2024, 10:32:27
Heerlijk nieuw nummertje in het uitvak ook
Dat wat klonk als vitesse?
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen


Natuurlijk speelt dat met. Tegenstander zakt in en gokt op de omschakeling omdat we vlak bij de middenlijn staan in de thuiswedstrijden. Ik hoop dat we over 2 weken met dezelfde 11 kunnen spelen. Volendam fysiek sterke ploeg met 2 killers voorin. Die zijn 2 klassen beter dan dit Vvv hoor. Wut weer heel lastig maar we mutte over dat drempeltje van die eerste thuis overwinning heen.

Inferno-058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 10:39:08
Dat wat klonk als vitesse?
Cambuur dat is m'n clubje
Cambuur dat is m'n trots
Cambuur dat is m'n clubje
Wij gaan helemaal los

https://www.youtube.com/watch?v=jRdzCwEAcDc

Is een beetje een mix van deze ^ en 'Schatje, mag ik je foto?'

Inferno-058

Hele mooie avond gehad in Venlo. Fanatiek uitvak, goede punten. Gastvrijheid bij Venlo +1 door de bittergarnituur.

Leovardia

Citaat van: richard op oktober 05, 2024, 08:09:22En even voor de goede orde ik hef ut Henk oek al even meldt. Want daar hef ik af en toe contact met weest dat oek even.

Mijne dames en heren,
De heer Nijpie is groater dan Cambuur.
Kent skele juh.