Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]

Gestart door Inferno-058, september 20, 2024, 21:43:09

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ik lees ook dat we het jammer vinden dat we 2 weken vrij zijn.
misschien wel goed voor die zwaar vermoeide afolabi om wat te herstellen van alle inspanning.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CambuurAmersfoort

Wat een bizarre seizoenstart in de kkd. Niemand is echt goed en ik heb zelden na 9 potjes alle teams nog zo ontzettend dicht bij elkaar zien staan.

Dat kan ons voordeel zijn. Als het nu een tijdje gaat lopen en we winnen 4-5x dan kan je ook zomaar weer in de top 5 staan. Ik verwacht de huidige nummers 1 en 2 ook niet als kandidaten voor de uiteindelijke promotieplekken dus gldegene die in de winterstop goed aankoopt kan zomaar promoveren.

Wel echt bizar he...we hebben na den Bosch de minste goals tegen...als we gewoon een goede aanval hadden gehad dan stonden wij nu na 9 potjes al mijlenver voor op de rest.

Blijft jammer dat ons veredigende probleem van vorig jaar lijkt opgelost maar we tegelijkertijd onze aanvallende kwaliteiten en goals weg hebben gedaan.

Hopelijk kraken we snel de code om tot de winterstop echt een goede serie neer te zetten zodat we in de 2e helft nog mee kunnen doen voor de prijzen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 04, 2024, 23:50:25
Wel echt bizar he...we hebben na den Bosch de minste goals tegen...als we gewoon een goede aanval hadden gehad dan stonden wij nu na 9 potjes al mijlenver voor op de rest.
Ik vind het wat geneuzel dat we zo weinig doelpunten tegen hebben, als we 1-0 verliezen hebben de tegenstanders gewoon geen doelpunten extra nodig. De 0 houden zegt meer over de kwaliteit van de verdediging.
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 22:57:51
Hier ben ik al.

Wat een kansen! Blij met onze keeper! Voor hetzelfde geld verlies je onnodige punten

armoe troef voorin. Schandalige vertoning
lichtpunt Pauwels toppertje
Toch nog even je punt scoren 8P

De Gast

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 04, 2024, 23:50:25

Hopelijk kraken we snel de code om tot de winterstop echt een goede serie neer te zetten zodat we in de 2e helft nog mee kunnen doen voor de prijzen.

Er is geen code om te kraken.. gister speelden we op onze max. En zelfs dan is het alle hens aan dek.
Zonder spits zijn we echt kansloos om ergens om mee te doen.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:19:33
Castaignos / Gladon zijn nog clubloos :devil

Nou ja doe maar dan of niet.. en stuur Afolabi dan maar terug naar Kortrijk. Ben daar wel klaar met. Wat een amateuristisch gedoe.

wiekie1969

Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 22:33:28
Trainert en Wiekie komen echt niet meer hoor.

Nijp hoorst oek niet meer op X.

Ouwe geile billenlikker. Ik bin net wakker. Gehuild vanwege de drie punten. Echt.

richard

Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 22:33:28
Trainert en Wiekie komen echt niet meer hoor.

Nijp hoorst oek niet meer op X.

Wat hest ut zwaar niet jongen om alles in de gaten te houden maar heb nog genoeg gepost hoor. Pracht punten met een prima eerste helft en de keeper die je fantastisch red op het laatst. En even voor de goede orde ik hef ut Henk oek al even meldt. Want daar hef ik af en toe contact met weest dat oek even.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:53:54
Gas geven met die bende. Hoop is iets goeds.
Gefeliciteerd wiekie, die hadden we even nodig _O_
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Eerste helft was geweldig. Moet je gewoon met 4-0 voor staan. Penalty werd weer heel slecht ingeschoten. Dramatisch slecht Vvv overigens. Dat dan weer wel. Jansen redde de drie punten aan het einde vd wedstrijd. Laat deze 11 nu tegen Volendam staan. De rechterkant met Mercera en Nartey was echt goed. Mooi laten staan. En nu thuis winnen van Volendam. Die druk mut er oek af. Maak je weer een stap. 

wiekie1969


Beul B

Als Castanjos fit is, zou ik het maar snel proberen. Je hebt nu twee weken de tijd om hem goed te keuren op fitheid.

EdsjeSCC

Als je nu zag hoe goed het druk zetten en ook de (patronen in) de opbouw gingen dan vraag je je toch werkelijk af hoe het afgelopen zondag z? slecht kon zijn!?

Vlampiep

Dit is weer het voetbal zoals wij het graag willen zien. Dat er te weinig wordt gescoord is dat we niet over een fitte spits beschikken.  Beste wedstrijd tot nu toe en geeft perspectief om het gestelde doel te bereiken. Hiervoor moet Henk wel de tijd en ruimte worden gegund  van de dik etende directie.
Haal alle twijfel weg en maak een statement zodat hij naar het gestelde kan blijven werken. Heb echt kunnen genieten van diverse prachtige acties en aanvallen. En wat hebben we een keeper zeg , niet normaal voor de KKD.

wiekie1969

Nog even de samenvatting gezien net. Wat een kansen. Niet normaal. Maar ze mutte er gvd in. Dan tegen Volendam maar. Komt een keer een wedstrijd dat alles er invliegt. Duurt niet lang meer.