Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 14, 2024, 00:26:17

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: fred op september 15, 2024, 11:55:37
Viel mij ook direct op. Normaal ga je eerst 10 seconden juichen en als een malle tekeer.

En dan ergens in het woanskip inhaken omdat je het begin niet hebt kunnen horen.

sunderland

Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 09:26:43
Hoe is het met de afwezigen en geblesseerden??
Nog mensen met jetlag of overtraind?
bij training geweest en zag er goed uit. Werd ook stuk fanatieker getraind dan 2 weken terug toen ik er ook was. Volgens mij was iedereen fit. Afolabi kan ook spelen en is er bij. Weet niet of Rolke er bij is. Narthy was superfit volgens mij. De leeuw oogde ook fit.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op september 15, 2024, 11:33:29
:_schater

De ironie..
Ja man negatief zijn is zoo raar als je 19e staat terwijl afgelopen seizoen ook al dramatisch was  8P

justremco

Citaat van: sunderland op september 15, 2024, 13:37:38
bij training geweest en zag er goed uit. Werd ook stuk fanatieker getraind dan 2 weken terug toen ik er ook was. Volgens mij was iedereen fit. Afolabi kan ook spelen en is er bij. Weet niet of Rolke er bij is. Narthy was superfit volgens mij. De leeuw oogde ook fit.

Nartey kon gister de rondo nog niet eens mee doen door z?n blessure

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 13:45:35
Ja man negatief zijn is zoo raar als je 19e staat terwijl afgelopen seizoen ook al dramatisch was  8P
maar lekker in blijven hangen zal je vast blij van worden

Inferno-058

Citaat van: sunderland op september 15, 2024, 14:24:55
maar lekker in blijven hangen zal je vast blij van worden
Zolang de club niet presteert blijft het negativisme hangen, logisch.

Bankzitter

Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 13:45:35
Ja man negatief zijn is zoo raar als je 19e staat terwijl afgelopen seizoen ook al dramatisch was  8P

Ik zou dat begrijpen als het dezelfde selectie was maar dit is een andere selectie. Nieuwe as, nieuw middenveld.

We hebben nog niet met de beoogde basis kunnen spelen.

Noordcambuur

En hoe gaat de basiself er uit zien. :?

Wordt morgen mooi weer dus knallen  :thumbsup

Er zijn nog voldoende intreekaarten beschikbaar   |:)

AL

Helaas weer geen Pauwels en Alhaft(kan max 20 minuten denk ik?) Zal weer een hele zware kluif worden.
Balk en Wiebe weer op buiten?

papier


michello

Nartey wel weer erbij en Afolabi ook op de bank.


Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2024, 14:43:53
Ik zou dat begrijpen als het dezelfde selectie was maar dit is een andere selectie. Nieuwe as, nieuw middenveld.

We hebben nog niet met de beoogde basis kunnen spelen.
En dat terwijl we al 5 wedstrijden onderweg zijn, zorgelijk! Ben blij dat Diemers nu captain is trouwens, die kan het team mooi op sleeptouw nemen...

denistel

Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 16:20:20
En dat terwijl we al 5 wedstrijden onderweg zijn, zorgelijk! Ben blij dat Diemers nu captain is trouwens, die kan het team mooi op sleeptouw nemen...

komt ook door de transfers toch

Bankzitter

#44
Dat is nu eenmaal het voetbal tegenwoordig met de lange transferperiodes.
Andere clubs hebben daar net zo goed last van.

Ik zou graag Nartey eens naast Diemers zien, lijkt me een mooi duo.