Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 14, 2024, 00:26:17

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2024, 08:37:21
We moeten een keer op voorsprong komen.
Dat voetbalt heel anders. Agressief beginnen. Niet afwachtend.
We hebben niet meer de luxe om risicoloos te beginnen na de voorgaande weddtrijden.
Precies dit. We komen nu met dat aftastende voetbal uiteindelijk ook altijd achter te staan. Knal er maar een keer volle bak in, heb je meteen de tribunes achter je staan, gaat geheid doelpunten opleveren

Inferno-058

Niet winnen en de crisis is totaal

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 09:15:33
Niet winnen en de crisis is totaal

Dan doeken we de club op hef ik hoort

Specuveter

Hoe is het met de afwezigen en geblesseerden??
Nog mensen met jetlag of overtraind?

De Gast

Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 09:15:33
Niet winnen en de crisis is totaal

Puntje dan ben ik wel blij. En de hele club wellicht ook.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 09:26:43
Hoe is het met de afwezigen en geblesseerden??
Nog mensen met jetlag of overtraind?
ben je niet naar de training voor vandaag :?

fred

Ik denk dat de druk om het eerste doelpunt te maken te groot is.
Maar het gaat gebeuren morgen !

roepieh

Een eigen doelpunt van Roda als eerste doelpunt voor Cambuur in het nieuwe stadion. Past wel goed in de rijke traditie van onze club :zweep :_schater

denistel

zeer benieuwd naar deze pot lui hebben vrijdag emmen uit gehad en nu
weer een lange reis naar het noorden en wij zijn nog niet top dus kan
alle kanten uit.

Johan058...

Citaat van: Cambuur Groningen op september 15, 2024, 08:58:57
Precies dit. We komen nu met dat aftastende voetbal uiteindelijk ook altijd achter te staan. Knal er maar een keer volle bak in, heb je meteen de tribunes achter je staan, gaat geheid doelpunten opleveren
Gelijk de tegenstander bij de strot pakken. Deden we een aantal jaar geleden ook. Nu is het inderdaad te afwachtend.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op september 15, 2024, 09:22:07
Dan doeken we de club op hef ik hoort
Het is wel erg zwart wit bij jou

Poetser


fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2024, 07:21:40
Ik zou graag willen ervaren hoe de sfeer in het nieuwe stadion is bij een doelpunt

Die 2 seconden hebben we al even mogen ervaren  :_schater

De Gast

Ik weet niet wie er aan de knoppen zat vrijdag maar die van De Leeuw zat er nog geen 0,1 seconde in en ?t Woanskip werd al ingezet. In dat hok binne se in elk geval wel superskerp.

fred

Viel mij ook direct op. Normaal ga je eerst 10 seconden juichen en als een malle tekeer.