Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 14, 2024, 00:26:17

Vorige topic - Volgende topic

michello

Wel apart dat Afalobi nu opeens wel op de bank kan trouwens, dan had dat vrijdag toch ook wel gekund?

Wel een verademing trouwens, Fred van Dijk bij CambuurTV, stelt goede vragen.

Specuveter

Vraag is...
Wie zet je op de vleugels?
Balk snap ik
Wiebe kan echt niet......

AL

Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 17:05:10
Vraag is...
Wie zet je op de vleugels?
Balk snap ik
Wiebe kan echt niet......

Balk ook niet.
Dus weer een probleem.

Bankzitter

Een stiekeme 5-3-2?

Jansen
Ottensen-Casas-Mullem-Mercera-Marsman
Sourenn-Diemers -Nartey
De Leeuw-R?lke

michello

Citaat van: AL op september 15, 2024, 17:06:32
Balk ook niet.
Dus weer een probleem.

Balk kan het niet of Balk speelt morgen niet?(basis)

De Gast

Wiebe kan met zn 18 jaar ook niet het verschil maken in een dolend team. Gewoon minuten laten maken en vertrouwen geven.

AL

#51
Citaat van: michello op september 15, 2024, 17:19:55
Balk kan het niet of Balk speelt morgen niet?(basis)

Kan het niet. Lijkt me wel duidelijk toch?
Alleen als er heel veel ruimte ligt heb je wat aan hem en die ligt er niet in een thuiswedstrijd.

oost

Het is wel echt enorm frustrerend dat je op dit moment geen fatsoenlijke spits hebt en je geen kwaliteit op de flanken. Leuk nieuw stadion maar dit hap snap beleid ben ik zo klaar mee :rodekaart :rodekaart

michello

#53
Citaat van: AL op september 15, 2024, 17:52:15
Kan het niet. Lijkt me wel duidelijk toch?
Alleen als er heel veel ruimte ligt heb je wat aan hem en die ligt er niet in een thuiswedstrijd.

Zijn invalbeurt bij Top Oss was een dieptepunt. Lijkt iig geen stappen meer te kunnen maken. Rendement is gewoon te laag.

Stanley

Citaat van: oost op september 15, 2024, 18:01:44
Het is wel echt enorm frustrerend dat je op dit moment geen fatsoenlijke spits hebt en je geen kwaliteit op de flanken. Leuk nieuw stadion maar dit hap snap beleid ben ik zo klaar mee :rodekaart :rodekaart
Nooit van de leeuw gehoord? Is toch een echte spits en de andere spits zit op de bank. Vreemde reactie. Hap snap reactie?

Noordcambuur

Citaat van: oost op september 15, 2024, 18:01:44
Het is wel echt enorm frustrerend dat je op dit moment geen fatsoenlijke spits hebt en je geen kwaliteit op de flanken. Leuk nieuw stadion maar dit hap snap beleid ben ik zo klaar mee :rodekaart :rodekaart
jongen daar heb ik het al maanden over aanvallend zijn we machteloos?.

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op september 15, 2024, 18:18:54
Nooit van de leeuw gehoord? Is toch een echte spits en de andere spits zit op de bank. Vreemde reactie. Hap snap reactie?
de Leeuw moet je brengen laatste 30 minuten?

Inferno-058

Citaat van: denistel op september 15, 2024, 16:36:03
komt ook door de transfers toch
Transferperiode is inclusief morgen al 2 wedstrijden voorbij en er zat ook nog een interlandweek tussen.

Stiens

Citaat van: michello op september 15, 2024, 16:44:02
Wel een verademing trouwens, Fred van Dijk bij CambuurTV, stelt goede vragen.

Helemaal eens. Beter dan Rob Dijkstra. Is Fred de nieuwe vaste interviewer?

oost

Citaat van: Stanley op september 15, 2024, 18:18:54
Nooit van de leeuw gehoord? Is toch een echte spits en de andere spits zit op de bank. Vreemde reactie. Hap snap reactie?


Als jij de Leeuw als serieuze 1e spits ziet prima.
Ik verwacht wel wat meer van Cambuur. Uiteindelijk begind het met het maken van goals. Wanneer dat uitblijft en het spel word niet beter mag je daar best conclusie aanverbinden. Het seizoen is nog lang mast als dit zo doorgaat wordt het ook een lang seizoen  8P