Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Specuveter op september 14, 2024, 08:58:36
Een puntje van kritiek.
Zijn corners mogen wel wat beter...

Heb ik niet gezien, op een paar na prima. We hebben alleen geen spelers die kunnen koppen, daar zit het probleem

Bankzitter

Er waren geen afmakers om hem heen maar Diemers brengt de spelers wel in stelling.

Ondanks het missen van alweer 3 100% kansen in de afgelopen wedstrijden , ben ik ervan overtuigt dat De Leeuw het wel kan. Die heeft dat in het verleden bewezen.

sunderland

Overduidelijk de allerbeste!!! Alleen al zijn slimheid is mooi om te zien, in de drukte zo gaan staan dat de tegenstander wel een overtreding moet maken. Jaren niet gezien bij ons.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:12:30
Er waren geen afmakers om hem heen maar Diemers brengt de spelers wel in stelling.

Ondanks het missen van alweer 3 100% kansen in de afgelopen wedstrijden , ben ik ervan overtuigt dat De Leeuw het wel kan. Die heeft dat in het verleden bewezen.


Komt ook wel goed, de vastigheden moeten nog ingeslepen worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier



Mike SCC

Tijdens de wedstrijd was hij dat stiekem al en goed dat hij nu de band mag dragen.

papier

Citaat van: Mike SCC op september 15, 2024, 13:54:12
Tijdens de wedstrijd was hij dat stiekem al en goed dat hij nu de band mag dragen.

Nou ja stiekem.. hij had gewoon de band om :P bij afwezigheid van Souren. Maar nu ook 'officieel' 1e aanvoerder. Niet meer dan logisch lijkt mij, dat zal Souren ook wel vinden.

Mike SCC

Citaat van: papier op september 15, 2024, 14:24:32
Nou ja stiekem.. hij had gewoon de band om :P bij afwezigheid van Souren. Maar nu ook 'officieel' 1e aanvoerder. Niet meer dan logisch lijkt mij, dat zal Souren ook wel vinden.

Ik vergat het woordje ?structureel? , want inderdaad hij droeg de band al. En pakte zijn rol ook meteen goed op  :thumbsup

De Gast

Tegen Groningen zat de keeper er al aan.. nu pakte de keeper ?m. En de volgende keer gaat hij ?m weer nemen. De verkeerde beslissing.. Is hier gewoon niet goed in. Zou een goeie zaak zijn als hij had gezegd dat de volgende nu aan de beurt is.

CaseP

Jammer van die penal, maar by far de beste. De enige die een speler voor de keeper kan zetten, goede steekpass. Hopen dat er nog eens iemand voorin komt te staan zodat die passes assists worden...

papier

Citaat van: CaseP op september 17, 2024, 09:13:17
Jammer van die penal, maar by far de beste. De enige die een speler voor de keeper kan zetten, goede steekpass. Hopen dat er nog eens iemand voorin komt te staan zodat die passes assists worden...

En hem gewoon in het centrum zetten waar mensen links rechts voor en achter van hem kunnen profiteren ipv op de vleugel waarbij je maar beperkt van zijn kwaliteiten gebruik maakt.

janou

Kan zo genieten van die korte passes tussen de linies door. Door net de pass uit te stellen cree?rt hij ruimte en ligt het open bij de tegenstander. Vind dat nog knapper dan de steekballen voor de goal.

Bankzitter

Diemers en Nartey achter de aanval en zorgen dat die veel in balbezit komen, dan gaat het lopen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op september 17, 2024, 14:06:26
Diemers en Nartey achter de aanval en zorgen dat die veel in balbezit komen, dan gaat het lopen.
klopt helemaal niet op links of rechts gewoon dicht tegen de aanval aan.
Dan moet je wel 2 lopers/zuigers hebben op het middenveld.