Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

De baas op het veld. Niveau gaat direct omhoog.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op september 13, 2024, 20:59:26
De baas op het veld. Niveau gaat direct omhoog.

We mogen blij zijn dat hij voor ons gekozen heeft, idd. Verreweg de beste speler van het veld.

De Gast

Mark zal het eerste steentje moeten zijn in de wederopbouw.. poeh wat zijn we ver gezakt.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Genoten zeg! Formidabel gespeeld!!

Leovardia

Wat een speuler?.. veuls te goed natuurlijk voor de eerste divisie. Hoe ie met sien korte skijnbewegingen speulers het bos instuurt?. Strooiend met passkes van links naar rechts, prima skot op goal, helaas paal. We gaan er nog een hoop plezier aan beleven. Eind van de rit top 5. No worries.
Kent skele juh.

Holwerd voor Cambuur

Die schijnbeweginkjes; spel verplaatsen; aannames.... Heerlijk.









En dan zie je ene Remco Balk ;( ;( ;( ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Diemers laat de rest van het team eruit zien als 3e-klassers, w?t een verschil in niveau.

Bankzitter

Volgens mij ook bij alle kansen betrokken.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op september 13, 2024, 23:42:48
Volgens mij ook bij alle kansen betrokken.

Helaas ook bij de tegengoal volgens mij.

Morgen even terugkijken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Geweldige speler. En dan komen wij aan met fedde, balk, otessen, bob ross. niet best

had jou de goal ook gegund.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2024, 23:07:04
Die schijnbeweginkjes; spel verplaatsen; aannames.... Heerlijk.









En dan zie je ene Remco Balk ;( ;( ;( ;(
Totaal niet met je eens...wel qua kwaliteit. Das niet te vergelijken. Maar voor inzet en willen winnen kun je Balkje echt niks verwijten deze match. Hij heeft zich het leplazerus gelopen en gewerkt..

wiekie1969


fred

Wat een baas !

We hebben eerder in deze situatie gezeten alleen hebben we nu 10.000 mensen meer op de tribune.
Maandag vol er achter  |:)

Specuveter

Een puntje van kritiek.
Zijn corners mogen wel wat beter...