Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Veel spelers spelen Diemers nu te vaak aan, terwijl er soms betere opties zijn.

Bankzitter

Klopt, en tegenstanders zullen ook proberen om het aanspelen van Diemers te voorkomen. Dus komt er ergens anders dan wel ruimte. Daarom denk ik dat de combi met Nartey wel gaat werken. Die heeft ook de creativiteit wel om het spel te maken.

nee,wel?

Dance now whatever you may be,but he missed the fucking penalty,so we smashed up the town , wherever we may be cause he missed that fucking penalty (again) wanker


Gekhied mar volgende keer iemand anders achter de bal

DMS78

Citaat van: nee,wel? op oktober 04, 2024, 21:11:37
Dance now whatever you may be,but he missed the fucking penalty,so we smashed up the town , wherever we may be cause he missed that fucking penalty (again) wanker

The Business

Gekhied mar volgende keer iemand anders achter de bal

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Mooi dat hij als aanvoerder zich zo duidelijk uitspreekt over Henk.
Had eigenlijk het bestuur moeten doen.
Wel duidelijk dat er bij Diemers is gepeild over Henk.

Stanley

Citaat van: sunderland op oktober 05, 2024, 13:03:53
Mooi dat hij als aanvoerder zich zo duidelijk uitspreekt over Henk.
Had eigenlijk het bestuur moeten doen.
Wel duidelijk dat er bij Diemers is gepeild over Henk.
Als een bestuur zich uitspreekt, volgt meestal bij de eerstkomende nederlaag ontslag. Dat Diemers zich uitspreekt is veel belangrijker aangezien hij van het grootste belang is voor dit elftal.

nulachtenvieftig

Kan iemand anders aub de pingel nemen :rodekaart
si vis pacem para bellum

Bankzitter

Dat is al geregeld. De Leeuw neemt de volgende.

rvw

En tevens de hoekschoppen laten nemen door de buitens , zodat dimmers in het midden staat voor de afvallende ballen.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

anderszchristian

Speelt niet vanavond. Heeft zich ziek gemeld

zeewolde

Dat is heel jammer. Maakt een hoop verschil.

Grijskijkert

Citaat van: anderszchristian op november 22, 2024, 16:16:34
Speelt niet vanavond. Heeft zich ziek gemeld
Andor Faber
@Andor_F
?
5 m
Aanvoerder Mark Diemers ontbreekt vanavond bij Cambuur in de uitwedstrijd tegen Vitesse.

Hij is ziek geworden en daarom niet in de bus gestapt. Nicky Souren lijkt zijn logische vervanger. Of kiest Henk de Jong toch voor Fedde de Jong?
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Misschien eindelijk goede hoekschoppen en vrije trappen.

Mark kan goed voetballen, maar rendement in zowel goals en assist is wel gewoon kut natuurlijk.