Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuurarchief

Gestart door SCC-J, mei 31, 2013, 15:39:05

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Deze zwarte dagen staan los van de wederopstanding. Juist nu is doorzetten essentieel!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2017, 12:18:27
Ik ben trots op je dokken.  Goed nieuws op deze zwarte kater dag

"Trots op je dokkie" bedoelde ik  maar dit kon ook 8)
Henk, held, bedankt

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op mei 22, 2017, 11:52:51
Inmiddels staat de teller met PayPal wel rond de 250 en er zijn nog toezeggingen.

Waar staat de teller nu op, Dok?  280 volgens crowd...overige 70 al via Paypal ontvangen?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Daddy T. op mei 25, 2017, 00:40:17
Waar staat de teller nu op, Dok?  280 volgens crowd...overige 70 al via Paypal ontvangen?

Zou super zijn  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op mei 25, 2017, 00:40:17
Waar staat de teller nu op, Dok?  280 volgens crowd...overige 70 al via Paypal ontvangen?

Nog 30 via PayPal te gaan en dan is het wachten tot de teller op 0 dagen staat, voordat er uitbetaald gaat worden.
Hosting is er in ieder geval, ik ben nu op zoek naar een goede template, liefst gratis, maar anders is er nog wel wat ruimte voor.

Daddy T.

Crowdfunding afgesloten op 280 euro. 350 euro totaal wel gelukt of moeten we nog ff met de pet rond voor resterende tientjes?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Eindsaldo is via PayPal en bankdonaties 470 euro geworden.. Daar gaat nog wat provisie voor de crowdfunding af, dus ruim voldoende binnengehaald |:)

Dokkumer

Vandaag de pagina stadion (geactualiseerd) toegevoegd en de oude historie pagina opgeduikeld. Ik ga Clint achter de broek of hij de historie nog met het laatste decennium wil aanvullen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2017, 14:49:24
Vandaag de pagina stadion (geactualiseerd) toegevoegd en de oude historie pagina opgeduikeld. Ik ga Clint achter de broek of hij de historie nog met het laatste decennium wil aanvullen.
Is de site weer online dan?
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Ja, deels. Ik wacht nog op de gelden van de crowdfunding om de juiste plugin te kunnen installeren en de data te verwerken.

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2017, 15:53:49
Ja, deels. Ik wacht nog op de gelden van de crowdfunding om de juiste plugin te kunnen installeren en de data te verwerken.
Dokkie, In de metalscene is broederschap heel erg belangrijk :)
Daarom heb ik je namens onze band een donatie gedaan uit die gedachtegang!
Ga zo door met het goede werk wat je voor de site maar ook voor ons als supporters doet!
We kunnen straks trots zijn op de mooie site  |:)

Bedankt en namens ons in http://www.blackno1.org ook nog een fijne verjaardag gewenst  |:)
Je weet wel wie ik ben  :D

Dokkumer

Maatje, jullie geste wordt enorm gewaardeerd, een driewerf hulde en uiteraard een vermelding (met link) voor jullie  _O_ _O_

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2017, 15:53:49
Ja, deels. Ik wacht nog op de gelden van de crowdfunding om de juiste plugin te kunnen installeren en de data te verwerken.

Duurt wel lang inmiddels ;)

Nee, even serieus: Zonde dat zo'n prachtig archief niet te bekijken is. Is er niet iets mogelijk om dit weer terug te krijgen? Ik vermoed dat je zelf geen plannen hebt. Zou dit niet via andere wegen kunnen ofzo?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021