Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuurarchief

Gestart door SCC-J, mei 31, 2013, 15:39:05

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Site is inderdaad al een tijdje offline. Tijd- en motivatiegebrek heeft ervoor gezorgd dat ik (tijdelijk) gestopt ben. Vanaf de winterstop ben ik er al amper serieus mee bezig geweest.

jeff

Zonde, hopen dat je weer de motivatie en tijd krijgt om er wat mee te gaam doen.

okkele

even tussendoor........

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

wie kent m nog....harjan van dam.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is deze site nog steeds off line? Ik kon niets meer vinden. Is toch wel heel erg zonde, was een prachtige site waar je prachtig kon rondstruinen.

Was Dokkummer hier steeds verantwoordelijk voor?
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Ik ben inderdaad verantwoordelijk voor het gegeven dat de site offline is gegaan. De motivatie was weg, omdat er niet voldoende kennis en middelen waren om de site draaiende te houden.

Het positieve punt is dat er plannen zijn voor een terugkeer deze zomer. Hoe en wat horen jullie snel.

jeff

Dat zou top zijn een terug keer  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 30, 2017, 12:18:22
Ik ben inderdaad verantwoordelijk voor het gegeven dat de site offline is gegaan. De motivatie was weg, omdat er niet voldoende kennis en middelen waren om de site draaiende te houden.

Het positieve punt is dat er plannen zijn voor een terugkeer deze zomer. Hoe en wat horen jullie snel.

Kun je niet wat mensen verzamelen om te helpen. Ik wil best wat doen.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

De meeste data heb ik nog wel, het gaat alleen een andere opzet worden. Voorheen maakte ik de pagina's met de hand aan, nu wordt het waarschijnlijk een site met een vooropgezette structuur (CMS)

Voorstopper

Citaat van: Dokkumer op april 30, 2017, 21:54:40
De meeste data heb ik nog wel, het gaat alleen een andere opzet worden. Voorheen maakte ik de pagina's met de hand aan, nu wordt het waarschijnlijk een site met een vooropgezette structuur (CMS)
Gewoon je site bouwen in Wordpress, is simpel. Als je met Word om kunt gaan kun je dat ook met Wordpress.

Viper

Je zou ook eens naar MediaWiki kunnen kijken, dit wordt gebruikt voor o.a. Wikipedia.

Dokkumer

Citaat van: Voorstopper op april 30, 2017, 22:12:43
Gewoon je site bouwen in Wordpress, is simpel. Als je met Word om kunt gaan kun je dat ook met Wordpress.
Klopt inderdaad, of met Joomla. Nadeel is wel dat WP (waar mijn voorkeur naar uitgaat) een belangrijke extensie niet heeft die Joomla wel heeft. Joomleague. Ik heb voor WP helaas nog geen (goedkoop) alternatief gevonden.
Er is in ieder geval beweging in ;)

Dokkumer

Citaat van: Viper op mei 01, 2017, 08:15:09
Je zou ook eens naar MediaWiki kunnen kijken, dit wordt gebruikt voor o.a. Wikipedia.
Hee, dit kende ik nog niet. Zal er ook eens een blik op werpen.

jeff

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2017, 16:04:15
Klopt inderdaad, of met Joomla. Nadeel is wel dat WP (waar mijn voorkeur naar uitgaat) een belangrijke extensie niet heeft die Joomla wel heeft. Joomleague. Ik heb voor WP helaas nog geen (goedkoop) alternatief gevonden.
Er is in ieder geval beweging in ;)
Wat moet de plugin kunnen wat je wilt?
Kunnen we met je mee zoeken. Gebruik zelf altijd WP om mee te bouwen.

Dokkumer

Ik zoek een plugin als Joomsport, ontdekte toevallig vanavond dat die ook geschikt is voor WP. Alleen deze is nogal prijzig, dan zou ik bijna een crowdfunding op moeten zetten  :_schater

Wat ik dus wil doen is de eindstanden, uitslagen, opstellingen en andere statistieken zichtbaar maken. Dit deed ik voorheen allemaal met de hand en dat was me een beulswerk...