Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuurarchief

Gestart door SCC-J, mei 31, 2013, 15:39:05

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Das mooi  :thumbsup
Maar wordt het niet eens tijd voor een nieuw desgin   :koffie

Dokkumer

Dat zeker... Alleen moet er dan achter de schermen heel erg veel veranderd worden. Ik heb daar de kennis en de tijd niet voor ;)

Dokkumer

Momenteel wordt er weer hard gewerkt aan een update. Meer info volgt

TM

Ik weet nog wel een wedstrijd die toegevoegd kan worden 8)

Leovardiascc

Citaat van: TM op februari 04, 2014, 22:37:01
Ik weet nog wel een wedstrijd die toegevoegd kan worden 8)

moet gewoon een speciale pagina komen voor die wedstrijd  8P

Dokkumer

Citaat van: TM op februari 04, 2014, 22:37:01
Ik weet nog wel een wedstrijd die toegevoegd kan worden 8)
Ghehe... Heb de artikelen liggen, moet ze alleen nog inscannen |:)

Dokkumer

Akelig stil geweest merk ik.. Echter, op een paar opstellingen na (heb nu even geen zin meer) is het Archief weer helemaal up to date.
Neem snel een kijkje bit.ly/1jwceXL

Clint

Mis nog wat razende reporter-verslagen. :devil

Len Cantello

Citaat van: Clint op april 23, 2014, 07:31:11
Mis nog wat razende reporter-verslagen. :devil
Die mis ik hier al weer jaren...
:clint
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Clint op april 23, 2014, 07:31:11
Mis nog wat razende reporter-verslagen. :devil
Wordt heel voorzichtig aan gewerkt. Heb niet altijd de motivatie om met het archief bezig te zijn.
Vanaf nu probeer ik elke week een paar verslagen neer te kalken.

Clint


Dokkumer

Inmiddels is het archief weer helemaal up to date (helaas nog zonder de legendarische verslagen van Clint, daar wordt aan gewerkt).

Ruppppert


Ruppppert

bij seizoen 2010 -2011 en 2011/2012 staat de zelfde elftal foto

Dokkumer

Thx, is inmiddels aangepast ;)