Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuurarchief

Gestart door SCC-J, mei 31, 2013, 15:39:05

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

:scc Is cambuurarchief nog online? kon geen link vinden...

Dokkumer

Op dit moment is het Cambuurarchief offline, we komen op termijn wel weer terug. Heel misschien geïntegreerd in CO, daar is in het verleden al eens over gesproken en nu met de deels nieuwe crew gaan we weer om de tafel.

punkman

Waarom offline, heb de pagina vaak bezocht voor terugblikken en terug kijken van video's.
Zou de pagina graag terug zien online.

Dokkumer

Op speciaal verzoek probeer ik dit weekend even de site elders te hosten. ;) Link komt asap

punkman

Dokkumer

Voor de liefhebbers...

http://cambuurarchief.woelmuis.nl/index.php is nog online. Alleen is deze site niet actueel op alle gebieden. De videobeelden zijn er gelukkig nog steeds wel.

Dokkumer

En we draaien weer, nu op cambuur-archief.nl

SCC-J

Heb je de foto's ook in groter formaat? met name jaren 60 of weet je iemand die deze heeft? iig mooi dat het weer online is

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juni 07, 2013, 12:17:37
Heb je de foto's ook in groter formaat? met name jaren 60 of weet je iemand die deze heeft? iig mooi dat het weer online is
Ik moet ze nog wel ergens op groter formaat hebben. Zal eens voor je kijken.

Dokkumer

Heb em nog niet gevonden J. Waarschijnlijk staan de originele bestanden nog ergens op mijn PC die een beetje kapot is..

Overigens heb ik de site weer helemaal bijgewerkt inclusief het -voorlopig- wedstrijdschema etc. van 2013-2014.

Clint

jeff

Cambuur gebruikt cambuur archief nu als bron in aanloop van dkv - cambuur om mee terug te blikken op de
Derby

Dokkumer

Geen enkel probleem ;) Daar is de site ook mede voor bedoeld ;)

jeff

Bedoelde meer dat Cambuur hem nu ook gevonden heeft  ;)

Dokkumer

Waren al een aantal op de hoogte ;)